سبد خرید شما خالی می باشد.
قیمت ورق روغنی شیت چگونه محاسبه می‌شود؟

فولاد در انواع شکل‌ها و همچنین با مشخصات مختلف تولید می‌گردد. انجمن جهانی فولاد بیش از 3500 نوع فولاد مختلف را فهرست کرده است که هر یک دارای ویژگی‌های منحصر به فرد هستند. انواع مختلف به این معنی است که فولاد می‌تواند به طور گسترده‌ای در زیرساخت‌ها، صنعت خودروسازی، صنعت کشاورزی، توربین‌های بادی و بسیاری صنایع دیگر مورد استفاده قرار بگیرد. شما عزیزان می توانید به جای استعلام قیمت ورق روغنی در بورس، اطلاعات لازم درباره قیمت این محصول و همچنین قیمت ورق روغنی امروز را در وبسایت فروشگاهی آهن تاپ مشاهده کنید. همچنین برای خرید ورق فولاد مبارکه می توانید به این سایت رجوع کنید. 

اطلاعات کلی ورق روغنی شیت

ورق روغنی شیت یک قطعه نازک و مسطح از فولاد با کاربردهای فراوان است. با ضخامت (سنج) اندازه گیری می‌شود، دارای روکش صاف است و نسبت به نورد گرم از استحکام بیشتری برخوردار است. ورق روغنی شیت اغلب در ساخت و سازهای عمومی استفاده می‌شود. هر دو ورق نورد گرم و سرد محصولات فولادی هستند که بدون انجام اقدامات پیشگیرانه مانند رنگ آمیزی زنگ می‌زنند. شما عزیزان می توانید برای استعلام قیمت ورق روغنی st14 ، قیمت ورق st12 و سایر انواع ورق روغنی با کارشناسان آهن تاپ تماس بگیرید.

عوامل تعیین کننده قیمت ورق روغنی شیت

از عوامل تعیین کندده قیمت ورق روغنی شیت می‌توان به نوع گرید (استاندارد) اشاره کرد. ورق‌های روغنی بر اساس نوع گرید به سه درجه دسته بندی می‌شوند؛ ورق روغنی st12، ورق روغنی st13 و ورق روغنی st14.

  • ابعاد: ورق روغنی شیت در ابعاد متنوعی تولید می‌شود. ضخامت استاندارد ورق روغنی شیت به طور میانگین بین 0.03 تا 3 میلی متر است. ورق روغنی شیت نیز به طور معمول با عرض 100 تا 125 سانتی‌متر تولید می‌شود.
  • وزن: وزن ورق روغنی با وزن آهن یکسان است، در نتیجه قیمت روز آهن نیز در قیمت ورق روغنی شیت محاسبه می‌گردد. برای مطالعه راهنمای خرید ورق روغنی، برای خریدی تخصصی تر این محصول می توانید به بخش مقالات سایت آهن تاپ مراجعه کنید.
  • کارخانه تولید کننده: ورق روغنی شیت با کیفیت‌های مختلف در کارخانه‌های ایران تولید می‌شود. از بزرگترین تولید کنندگان ورق روغنی شیت فولاد غرب آسیا، فولاد مبارکه اصفهان و هفت الماس قزوین هستند که این محصول را در ابعاد متنوع تولید می‌کنند. شما عزیزان می توانید آرشیو قیمت ورق روغنی و سایر اطلاعات لازم درباره این محصول را در وبسایت فروشگاهی آهن تاپ مشاهده کنید. 
  • هزینه حمل و نقل: هزینه حمل و نقل نیز با توجه به مسافت خریدار و تولید کننده محاسبه می‌شود و بر قیمت نهایی محصول تاثیر می‌گذارد.

عوامل تعیین کننده قیمت ورق روغنی شیت 

نورد سرد و گرم

نورد گرم و نورد سرد با یکدیگر تفاوت‌هایی دارند. نورد گرم به پردازش انجام شده با حرارت اشاره دارد. نورد سرد یا ورق روغنی شیت به فرایندی گفته می‌شود که مواد مذاب از خروجی تبدیل خارج می‌شود و در دمای اتاق سرد شده و روغن کاری می‌شود. اگرچه این تکنیک‌ها بر عملکرد و کاربرد کلی تأثیر می‌گذارد، اما نباید با مشخصات رسمی و درجه فولاد، که مربوط به ترکیب متالورژی و رتبه بندی عملکرد انواع فولاد است، اشتباه گرفته شود. کاربرد ورق روغنی در صنعت بسیار گسترده است به همین دلیل افراد زیادی به دنبال استعلام قیمت ورق روغنی در تهران، اصفهان، تبریز و سایر شهر های صنعتی ایران هستند. برای استعلام قیمت ورق روغنی کافیست به آهن تاپ بپیوندید. مجموعه آهن تاپ یکی از معتبرترین و باسابقه‌ترین عرضه کنندگان ورق روغنی شیت در ایران است که فعالیت خود را از سال ۱۳۸۰ آغاز کرده است. آهن تاپ با راه‌اندازی فروشگاه آنلاین خود سعی بر آن دارد که خریدار را در جهت انتخاب محصول مورد نیاز یاری رساند. آهن تاپ با تامین انواع آهن آلات، ارسال سریع سفارش، اطلاعات آنلاین قیمت روز انواع آهن آلات و ارائه مشاوره تخصصی رایگان توانسته است نیاز مصرف کننده را به حضور در بازار رفع کند. برای سفارش ورق روغنی شیت، استعلام قیمت و دریافت مشاوره با ما تماس حاصل فرمایید. آهن تاپ عرضه کننده ورق روغنی فولاد مبارکه اصفهان است. برای خرید ورق روغنی فولاد مبارکه به سایت آهن تاپ مراجعه کنید.

نوشتن دیدگاه