سبد خرید شما خالی می باشد.
ابعاد ورق آهنی روغنی

ورق های آهنی به اسم ورق سرد نیز در بازار معروف است. ورقه های آهنی روغنی در طی فرایند نورد سرد ساخته می شوند و برای جلوگیری از زنگ زدن و یا خوردگی روغن کاری می شوند. این نوع ورق ها را می توان در ابعاد متفاوتی در بازار معامله کرد و می توانند به صورت سفارشی نیز قابل تغییر باشند؛ اما به طور کلی این نوع از ورقه ها را می توان در سه گروه، با اندازه و سایز استاندارد تقسیم بندی کرد:

  • 1.1830 میلی متر
  • 2.2440 میلی متر
  • 3.3050 میلی متر

این اندازه ها ضخامت ورقه ها را تعیین می کنند و اندازه طول و عرض آن ها می تواند به شکل های متفاوت تری نیز به تولید برسد. کارخانه ساخت ورقه های آهنی روغنی، می توانند به صورت سفارشی اقدام به ساخت انواع ورق آهنی در ابعاد مختلف کنند. آلیاژهای متفاوتی در ساخت ورق های روغنی به کار می رود که بسته به نوع آلیاژ به کار رفته این ورقه ها به سه نوع معمولی، نیمه کشش و فوق کشش دسته بندی می شوند. می دانید ورق روغنی چیست؟
ورقه های آهنی با استفاده از روش ها و فرآیندهای متفاوتی به تولید می رسند. نوع فرآیند آماده سازی این ورقه ها و ابعاد آن ها، کاربرد این محصولات را مشخص می کند. ضخامت ورقه های آهنی روغنی می تواند تا 6 میلی متر نیز ساخته شود.
برای اطلاع دقیق از ابعاد ورق های آهنی روغنی که در بازار هستند می توان به سایت آهن تاپ مراجعه کرد. انواع ورقه های روغنی تولید شرکت های معتبر ایرانی و خارجی در این سایت موجود هستند و خریداران می توانند به راحتی نسبت به خرید ورق مورد نیاز خود با سایز و اندازه دلخواه اقدام نمایند. انواع ورق سه میل موجود در آهن تاپ با بهترین متریال ها ساخته شده اند، جهت خرید ورق ۳ میل می توانید به قسمت محصولات سایت مراجعه کنید. ورق روغنی مبارکه بهترین ورق روغنی موجود در بازار است که در آهن تاپ عرضه می شود. برای خرید ورق آجدار و هر نوع ورق روغنی که بخواهید می توانید به آهن تاپ مراجعه کنید. 

ابعاد ورق آهنی روغنی

انواع ابعاد ورق آهنی روغنی کدام است؟

ورق روغنی با ابعاد مختلف، مصارف بسیاری در صنایع مختلف دارند. از این ورقه ها در ساخت وسایل خانه مانند ماشین های لباس شویی تا صنایعی مانند اتومبیل سازی و... استفاده می شود. ابعاد ورق های آهنی روغنی بر اساس استانداردهای متفاوتی تولید می شوند. ابعاد ورق آهنی روغنی ورق های روغنی به دلیل سطح روغنی و براقی که دارند این نام را گرفته اند. ورق های آهنی روغنی در فرآیند ساخت از ضخامت های بالا به ضخامت های پایین تر ساخته می شوند. کاربرد ورق روغنی بسیار است و این نوع از ورق ها به دلیل استحکام بسیار بالا و سطح یکدست، براق و درخشان، در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرند.
ورق های آهنی روغنی می توانند به عنوان پایه برای ساخت روغن های گالوانیزه باشند و در وزن های متعددی تولید می شوند. ورق های آهنی روغنی موجود در بازار در عرض های 1.25 متر، 1متر . 2 متر به تولید می رسند. ضخامت این نوع از ورق ها می تواند بر اساس استانداردهای خاصی متفاوت باشد. در جدول زیر ابعاد متداول ترین ورق های آهنی روغنی درج شده است.

ردیف طول (متر) عرض (متر) ضخامت (میلی متر) وزن (کیلوگرم)
1 2 1 0.5 8
2 2 1 0.6 10
3 2 1 0.7 11
4 2 1 0.8 13
5 2 1 0.9 14
6 2 1 1 16
7 2 1 1.25 20
8 2 1 1.5 24
9 2.5 1.25 0.5 13
10 2.5 1.25 1.25 31

ورق روغنی رولی یا شیت

ورقه های فلزی که در صنعت تولید می شوند می توانند به صورت رول و یا فابریک باشند، که هر کدام دارای ویژگی ها و کاربردهای مختص به خود است. ورقه هایی که در کارخانه های مرجع به صورت سفارشی و یا با ابعاد استانداری ساخته می شوند ورق فابریک و یا شیت نامیده می شوند. ورق های فابریک دارای سطح یکدست و براقی هستند و با ابعاد متفاوتی در بازار وجود دارند.
نوع دیگری از ورقه های روغنی به صورت استاندارد و به شکل روم فرم تولید می شوند. این نوع از ورق های روغنی دارای عرض هایی با اندازه های مشخص هستند؛ اما طول آن ها برش داده نشده است و به صورت رول به تولید می رسد. این نوع از ورق های روغنی به گونه ای هستند که خریدار می تواند با توجه به نیاز خود، هر مقداری از ورق های روغنی را خریداری کند. ورق هایی که به صورت رول فرم هستند به صورت عرضی نیز برش داده می شوند، که این نوع برش را برش کویل می نامند. ورق روغنی شادآباد نیز با بالاترین کیفیت در سایت آهن تاپ موجود است، همچنین اگر نمی دانید که ورق روغنی فابریک چیست؟، در سایت آهن تاپ اطلاعات جامع و گسترده ای درباره آن شرح داده شده است.
برای خرید هر نوعی از ورق های روغنی به صوت رولی و یا شیت، می توانید به سایت معتبر آهن تاپ مراجعه کنید. فروش آهن آلات در کرج و سایر شهرهای ایران از طریق شرکت های مختلفی انجام می شود. آهن تاپ بهترین مرکز فروش آهن آلات در کرج است.

نوشتن دیدگاه