سبد خرید شما خالی می باشد.
عکس ورق روغنی

ورق روغنی که به دلیل ظاهر تابانی که دارد بسیار کاربردی تر است و بیشتر قابل استفاده سازندگان تجهیزاتی همچون لوازم خانگی و تجهیزات اتومبیل قرار می گیرد؛ استقامت بسیار بالایی نیز دارد. ورق روغنی هم از لحاظ زیبایی ظاهری و هم از لحاظ استحکام و مقاومت در برابر زنگ زدگی و خوردگی، بهتر از ورق های سیاه است. البته ورق روغنی هم همان ورق سیاه است که فرآیندهایی همچون نورد سرد و آنیل بر روی آن انجام می شود و ورق سیاه را تبدیل به ورق هایی درخشان با نام ورق روغنی می کنند. ورق روغنی شادآباد نیز با بالاترین کیفیت در سایت آهن تاپ موجود است. ورق روغنی مبارکه در بازار شادآباد عرضه می شود. این ورق روغنی را از آهن تاپ بخرید.
عملیات نورد سرد که بر روی صفحه های سیاه انجام می شود، در همان دمای محیط فشار زیادی را بر این ورق ها وارد می کند. این فشار باعث می شود ضخامت ورق های سیاه تا حد زیادی کم شود و از این رو پیش بینی می شود که خاصیت های مکانیکی آن از بین روند، اما به دلیل اینکه این محصول آغشته به روغن می شود، مقاومت بالایی در برابر خوردگی پیدا می کند. البته ورق های روغنی از مقاومت کششی بالایی نیز برخوردار است و این محصولات در صنعت ساخت و تولید تجهیزات، کاربرد بسیاری دارد. آیامی دانید ورق روغنی چیست؟، همچنین اگر نمی دانید که ورق روغنی فابریک چیست؟، در سایت آهن تاپ اطلاعات جامع و گسترده ای درباره آن ها شرح داده شده است.

عکس ورق روغنی

عکس ورق روغنی

عکس ورق روغنی

عکس ورق روغنی

عکس ورق روغنی

 قیمت ورق روغنی 3 میل در سایت آهن تاپ نسبت به سایر مجموعه ها مقرون به صرفه تر است، برای مشاهده قیمت به صفحه موردنظر وارد شوید.

نوشتن دیدگاه