سبد خرید شما خالی می باشد.
بهترین سقف شیروانی

اگر نگاهی به معماری ساختمان های شیک و به یادماندنی بیاندازید، خواهید دید که اغلب از سقف های شیروانی استفاده کرده اند. این سقف ها علاوه بر زیبایی ظاهری دارای مزایای منحصر به فردی نیز هستند. در دنیای مدرن امروزی همه نگاه ها به سمت دکوراسیون منازل و از همه مهمتر نمای خارجی ساختمان ها است. به طوری که اگر نمای داخلی ساختمان لوکس ترین نمای موجود در جهان باشد اما فاقد نمای خارجی زیبایی باشد هیچ طرفداری نخواهد داشت. بسیاری از طراحان و معماران این زیبایی را با استفاده از سقف های شیروانی ایجاد می کنند. برای اطلاع از قیمت ورق شیروانی می توانید به آهن تاپ مراجعه کنید.

آشنایی با جزئیات سقف های شیروانی

متریال های مختلفی در سقف های شیروانی مورد استفاده قرار می گیرند. یکی از مهمترین متریال در سقف های شیروانی تایل های سنگریزه ای است. این تایل ها از مواردی چون ورق فولادی کربنی با پوشش آلومینیومی و روی ساخته می شوند. پوشش های سنگریزه ای برترین پوشش هایی هستند که در برابر ضربه بسیار مقاوم بوده و امکان استفاده از آنها در مناطق شمالی کشور میسر است. این پوشش ها در برابر خوردگی بسیار مقاوم بوده و رطوبت هوا تاثیری بر طول عمر آنها نمی گذارد. وجود یک لایه رزین اکریلیکی بر روی تایل ها موجب شده است تا مقاومت خوبی در برابر تابش اشعه یو وی خورشید از خود نشان دهند. این اشعه باعث می شود تا سقف ها خیلی زود رنگ خود را از دست بدهند و خیلی زود خراب شوند.

آشنایی با جزئیات سقف های شیروانی

مزایای سقف سنگریزه ای به عنوان یکی از بهترین سقف های شیروانی

سنگ های سنگریزه ای که به عنوان یکی از بهترین نوع سقف شیروانی شناخته می شوند دارای مزایای مختلفی هستند که در ادامه به مهمترین آنها اشاره می کنیم:

  • عایق صوتی و حرارتی
  • مقاومت در برابر بادهای تند و شدید
  • عایق مناسب در برابر باران و رطوبت
  • مقاومت بالا در برابر آتش سوزی
  • مقاومت بالا در برابر زلزله
  • مقاوم در برابر تشن ها و لرزش های شدید
  • طول عمر بالا به همراه قیمت مناسب
  • وزن سبک
  • جلوگیری از برخورد اشعه یو وی خورشید

لازم به ذکر است که سقف های شیروانی زیادی در بازار وجود دارند که آنها نیز مزایای منحصر به فرد خود را دارند. اما با این حال نظر ها بر روی سقف های شیروانی سنگریزه ای مثبت است. جالب است بدانید که سقف شیروانی سنگریزه ای جزو معدود مصالح ساختمانی است که دارای گارانتی می باشد. این گارانتی شامل تغییر رنگ در تمامی موارد ظاهری سقف است. به این معنی که اگر رنگ سنگریزه ها تغییر کرد، شرکت سازنده موظف است تا مراحل تعمیر و تعویض را برای مشتریان فراهم کند.
با توجه به عواملی که روی قیمت ها تاثیرگذارند می توان به صورت تخمینی آخرین قیمت این سقف ها را حدس زد. این عوامل شامل ابعاد سقف، جنس سقف، مدت زمان گارانتی، خدمات نصب، رنگ سقف، مقدار ناخالصی های موجود در سقف و غیره می شوند. 

نوشتن دیدگاه