سبد خرید شما خالی می باشد.
قیمت ضایعات استیل 316

قیمت ضایعات استیل ۳۱۶ با توجه به موارد مختلفی تعیین می‌شود. کاربرد، درصد مواد شیمیایی مختلف، برند تولید کننده و… همه و همه از مواردی هستند که روی قیمت این محصول تاثیر می‌گذارند. ورق استیل ۳۱۶ یکی از استیل‌هایی است که به طور کامل قابل بازیافت است. پس سودجویان بسیاری را به این بازار آورده است. اما با کیفیت‌ترین ضایعات استیل ۳۱۶ را از کجا تهیه کنیم؟

ضایعات استیل ۳۱۶ چه کاربردی دارد؟

پیش از اینکه درباره کاربرد ضایعات استیل ۳۱۶ صحبت کنیم، اجازه دهید درباره ضایعات بگیر و نگیر برایتان بگوییم. ضایعات بگیر شامل ضایعات استیل ۴۱۰، ضایعات استیل ۴۲۰ و ضایعات استیل ۴۳۰ می‌باشد. از آنجایی که آهن ربا این ضایعات را جذب می‌کند، به آن‌ها ضایعات بگیر گفته می‌شود. ضایعات نگیر که آهن ربا آن‌ها را جذب نمی‌کند نیز شامل ضایعات ورق استیل ۳۰۴، ضایعات استیل ۳۱۶ و ضایعات استیل نسوز می‌باشد.

به طور کلی ضایعات نگیر (آن‌هایی که آهن ربا به آن‌ها جذب نمی‌شود.) درصد نیکل بسیار بالاست. درصد نیکل بالا یکی از دلایلی است که از این ضایعات می‌توان محصولات بسیار دیگر را تولید کرد. حتی این ضایعات اگر از کیفیت مطلوبی برخوردار باشند، می‌توانند دوباره به ورقه‌های استیل تبدیل شوند. به طور کلی ضایعات استیل می‌توانند به صورت گوشه‌های میلگرد، گوشه‌های ورق‌های استیل، تکه‌های میله یا لوبه باشند. نکته‌‌ای که باید در این بخش به آن اشاره کنیم این است که ضایعات حاصل از ماشین کاری از کیفیت پایین‌تری برخوردارند. به همین منظور حین ذوب بازدهی کمتری خواهند داشت. این مورد یکی از مهم‌ترین دلایلی است که قیمت ضایعات استیل ۳۱۶ پس از ماشین کاری به شدت افت می‌کند.

ضایعات استیل ۳۱۶ چه کاربردی دارد؟

با توجه به ترکیب بندی که ضایعات استیل ۳۱۶ دارد، این ضایعات در بازار به ضایعات ضد اسید شهرت دارند. از جمله موادی که در این ضایعات یافت می‌شود می‌توان به ۱۶ تا ۱۸ درصد کروم، ۱۰ تا ۱۴ درصد نیکل و ۲ تا ۳ درصد مونویل اشاره کرد. این ضایعات در تولید مواد نسوز به کار گرفته می‌شوند. درصد نیکل و کروم در این ضایعات نسبت به سایر ضایعات استیل بیشتر است. هرچه این مقدار بیشتر باشد، انتظار مقاومت بیشتر در برابر سوختگی داریم. در یک دید کلی اگر نیکل و کروم در این ضایعات بیشتر باشد، با استفاده از آن‌ها می‌توان سوپر آلیاژ‌های مختلف را تولید کرد.

یکی دیگر از ویژگی‌هایی که این نوع ضایعات دارند، استحکام بالا و مقاومت فوق العاده‌‌ای است که این ضایعات نسبت به خوردگی دارند. همانطور که اشاره کردیم، به این نوع ضایعات ضد اسید گفته می‌شود. اگر به دنبال تولید آلیاژ‌هایی هستید که مقاومت بالایی در برابر خوردگی داشته باشد، این ضایعات گزینه مناسبی به نظر می‌رسند. تولید تجهیزات پزشکی، دریایی و حتی نظامی به این ضایعات وابسته است. به طور کلی در هر صنعتی که به دنبال آلیاژ‌های مستحکم باشیم، از این نوع ضایعات استیل استفاده می‌کنیم.

یکی دیگر از مهم‌ترین کاربردهای این نوع ضایعات استیل تولید محفظه و حصارهای الکتریکی است. این استیل مقاومت کمی در برابر الکتریسیته دارد. از این رو یکی از بهترین انتخاب‌ها به شمار می‌رود.

صنعت داروسازی ما نیز به این ضایعات وابسته است. چرا که هم برای تولید ماشین‌های داروسازی و هم به منظور تولید بسیاری از داروهای کمیاب از این ضایعات استیل استفاده می‌شود.

خرید و فروش ضایعات استیل نگیر ۳۱۶

خرید و فروش ضایعات استیل نگیر ۳۱۶

شرکت‌های بسیاری هستند که به خرید و فروش ضایعات استیل ۳۱۶ می‌پردازند. چرا که بازار فروش این ضایعات بسیار گسترده است. اما اینکه کدام یک از این فروشگاه‌ها را انتخاب کنیم، کمی مشکل است.

همه ادعا دارند در این صنعت بهترین هستند. اما نکاتی برای انتخاب بهترین فروشگاه خرید و فروش ضایعات استیل وجود دارد که از رعایت آن‌ها ضرر نمی‌کنید. در ادامه به تعدادی از این نکات اشاره می‌کنیم.

  • توجه به زمان و تحویل به موقع
  • سرعت و سادگی در قالب گیری
  • ابعاد حدودی ضایعات
  • قیمت
  • درصد نیکل و کروم موجود در محصول
  • ترکیب بندی شیمیایی کلی ضایعات

خرید و فروش ضایعات استیل نگیر ۳۱۶

در میان این نکات، قیمت از اهمیت بالایی برخوردار است. با توجه به شرایط اقتصادی امروز که تمام تولید کنندگان را درگیر کرده است، یافتن مکانی که مواد اولیه را با کیفیت بالا و قیمت مناسب ارائه کند، یک رویا به نظر می‌رسد. با این حال هنوز هم بنگاه‌هایی هستند که به اصل انصاف پایبند باشند. تمام این نکات از اهمیت بالایی برخوردارند. یکی از فروشگاه‌هایی که این نکات را سرلوحه کار خود قرار داده است، آهن تاپ است. این فروشگاه اینترنتی با هدف بهبود شرایط برای صنعت کشور تاسیس شده است. بنابراین از نظر قیمت، کیفیت، سرعت و… این فروشگاه بهترین است.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های فروشگاه آهن تاپ، سادگی در فرآیند خرید و تحویل محصول است. به طوری که می‌توانید در کمتر از چند روز، چندین تن ضایعات استیل ۳۱۶ را دریافت کنید. کافی است با این مجموعه در ارتباط باشید. از سوی دیگر اگر نیاز به مشاوره داشتید می‌توانید روی آهن تاپ حساب کنید. این فروشگاه آماده برطرف کردن نیازهای شما عزیزان است. قیمت ضایعات استیل ۳۱۶را به صورت کاملاً به روز می‌توانید از کارشناسان این مجموعه استعلام بگیرید. سپس خرید کنید و از کیفیت فوق العاده و قیمت اعجاب انگیز آن‌ها شگفت زده شوید. کافی است یکبار امتحان کنید.

 

نوشتن دیدگاه