سبد خرید شما خالی می باشد.
مشخصات فنی استیل 316

استیل یکی از مواد اولیه ای است که بسیار در صنایع کاربرد گسترده ای دارد، به همین خاطر است که روزانه حجم زیادی از آن ها خرید و فروش می شود، از این رو امروز تصمیم داریم به بررسی مشخصات فنی استیل 316 بپردازیم تا دلیل کاربردی بودن این محصول را متوجه شویم و پی به متریال مورد استفاده در آن ها ببریم، زیرا استیل 316 یکی از محبوب ترین انواع استیل است که کمتر کسی است که در کارهای صنعتی با آن آشنا نباشد. ورق استیل 316 نوعی آلیاژی است که به زنگ نزن ترین آلیاژها معروف است، به عبارتی در محیط هایی با رطوبت بالا نیز این آلیاژ می تواند سالم باقی بماند و ذره ای در ساختارش آسیبی وارد نشود. استیل 316 علاوه بر کروم و نیکل حاوی مقادیر معینی از ماده دیگری است که در انواع استیل های دیگر نمی توانید آن را بیابید و آن مولیبدن است. مولیبدن باعث ایجاد ویژگی های منحصر به فردی در این آلیاژ شده است و آن را تبدیل به یکی از مقاوم ترین مواد اولیه کرده است.

مشخصات فنی استیل 316

مشخصات استنلس استیل 316

استنلس استیل 316 یا ورقه های استیل صنعتی که بسیار نیز کاربردی هستند از مشخصات خاصی برخوردار هستند که اکنون به بررسی برخی از آن ها می پردازیم:

  • این آلیاژ حاوی موادی است که سبب شده است در برابر رطوبت و اکسیژن، دچار اکسایش نشود، زنگ نزدن فلزات سبب افزایش عمر و حفظ کیفیت آنان می شود.
  •  استنلس استیل 316 اغلب کاربرد صنعتی دارد، از این رو مواد اولیه صنایع باید از پارامترهای مشخصی پیروی کنند که یکی از مهم‌ترین آن ها، خاصیت ضد زنگ بودن است.
  • این آلیاژ می تواند در برابر خوردگی نیز مقاومت خوبی نشان دهد و همین موضوع سبب شده است بتوانیم آن را در شرایط مختلف آب و هوایی به کار ببریم و دغدغه خوردگی را نداشته باشیم.
  • استحکام بالا از ویژگی های اصلی این ورق های استیل است، به گونه ای که مقاومت آن ها مثال زدنی است و همین موضوع سبب شده است که این متریال تا سالیان سال عمر کند بدون آنکه ذره ای آسیب ببیند.
  • ورق های استیل 316 به خوبی می توانند شکل بپذیرند، خاصیت شکل پذیری این استیل ها به گونه ای است که سبب شده است، از این محصولات استفاده های وسیعی شود. امروزه استفاده از ورق های استیل 316 در مصارف پزشکی و تولید انواع تجهیزات پزشکی، ساخت بدنه هواپیما و برخی از قطعات آن بسیار شایع است، علاوه بر آن در صنایع هوا فضا، تولید زیردریایی های مجهز، ساخت انواع ماشین آلات و ... بسیار کاربرد دارد.
  • معمولا برخی از متریال ها محدودیت های وسیعی در قبال جوشکاری دارند به گونه ای که یا نمی توان آن ها را به هم جوش داد و یا سختی زیادی برای اینکار به ما تحمیل می شود، اما ورق های استیل 316 می توانند حتی در ضخامت های بالا نیز به خوبی جوش بخورند.

مشخصات استنلس استیل 316

استیل 316 را از آهن تاپ بخواهید

آهن تاپ با بهره گیری از بهترین متخصصین و بهترین متریال های در کمترین زمان تبدیل به برندی برتر شده است. این برند توانسته است متریال های مختلفی را با کیفیت های بالا و قیمت های مقرون به صرفه عرضه کند، از این رو شما به راحتی می توانید برای خرید انواع استیل 316 به آهن تاپ مراجعه کنید و پس از دریافت مشاوره با اطمینان خاطر اقدام به خرید کنید. از مزایا خرید این نوع از استیل از آهن تاپ می توانیم به قیمت عالی آن نیز اشاره کنیم، شما می توانید بهترین و البته مناسب ترین قیمت را از آهن تاپ بخواهید، زیرا آهن تاپ انواع این محصولات را به صورت مستقیم و بدون دخالت واسطه در اختیار شما می گذارد و همین موضوع در کاهش هزینه ها بسیار تاثیر می گذارد. جدا از این‌که محصولات موجود در آهن تاپ از استانداردهای جهانی برخوردار هستند و می توانند گزینه ای عالی برای متریال اولیه بسیاری از تجهیزات صنعتی محسوب شوند، به ویژه این‌که به کارگیری استیل 316 اصل و باکیفیت در برخی صنایع بسیار حیاتی است و استفاده از انواع بی کیفیت آنان ممکن است سبب آسیب های جدی شود.

 

نوشتن دیدگاه