سبد خرید شما خالی می باشد.
آنالیز استیل 316

استیل از آن کلمه هایی است که به گوش همه ما آشنا است، زیرا این متریال بسیار کاربردی است و جدا از استفاده های شخصی، در صنایع نیز بسیار کاربرد دارند؛ به همین دلیل تصمیم داریم به بررسی و آنالیز استیل 316 بپردازیم. به واسطه آنالیز این متریال می توانیم به اطلاعات سودمندی درباره آن برسیم که این خود به افرادی که نیاز به این متریال دارند کمک شایانی می کند تا اطلاعات خود را در این زمینه بالا ببرند. ویژگی های اساسی استیل 316 به دلیل ترکیبات منحصر به فرد آن ها است، از جمله مولیبدن که 2.5-2 درصد این فلز را شامل می شود.
سیلیسیم به مقدار 1 درصد، کربن 0.07 درصد، گوگرد 0.015 درصد، نیکل 13-10 درصد، کروم 18.5 – 16.5 درصد، فسفر 0.045 درصد، منگنز 2 درصد و ... از اصلی ترین اجزای تشکیل دهنده ورق استیل ۳۱۶ است. 

شما می توانید جهت خرید ورق آجدار و همچنین خرید و فروش انواع آهن آلات به سایت آهن تاپ مراجعه کنید. 

آنالیز استیل 316

ترکیبات شیمیایی ورق استیل 316

استیل 316 یا فولاد ضد زنگ؟ مسئله این است! استیل 316 از انواع استیل هایی است که به دلیل مقاومت بالایی که دارند و همچنین خاصیت ضد اکسایش خود به فولاد ضد زنگ معروف هستند. این استیل به دلیل اینکه دارای مولیبدن است مقاومت بسیار بالایی در برابر زنگ خوردگی دارد. فرقی ندارد که ماده مورد نظر ما اسید سولفوریک باشد یا هیدروکلریک اسید که از قوی ترین اسیدها است، استیل 316 چنان مقاومتی در برابر اسیدها دارد که به هیچ عنوان دچار اکسایش نمی شود. از طرفی این متریال می تواند در حرارت های بالا بسیار مقاوم باشد، پس اگر نیاز به ماده مقاومی در برابر حرارت های بسیار بالا داشتیم می توانیم با اطمینان خاطر روی استیل 316 حساب باز کنیم.
از محبوب ترین کاربردهای استیل 316، استفاده از آن ها در مصارف پزشکی است، همانطور که می دانید در مصارف پزشکی باید متریال هایی را به کار برد که جدا از مقاومت بالا، بتوانند خاصیت آنتی باکتریال داشته باشند و در طولانی مدت ساختار آن ها ذره ای آسیب نبیند.
از اصلی ترین ویژگی های استیل 316 می توانیم به انعطاف آن در برابر جوشکاری اشاره کنیم، حال چرا این موضوع اهمیت بالایی دارد؟ ما مواد مختلفی برای صنایع داریم که می توانیم از آن ها استفاده کنیم، اما متاسفانه قابلیت جوشکاری از اصلی ترین مواردی است که به دنبال مقاومت در برابر زنگ زدگی و حرارت بالا مطرح است و هر فلز یا ماده ای، این قابلیت را ندارد.

ترکیبات شیمیایی ورق استیل 316

ورق استیل 316 را از آهن تاپ بخواهید

اینکه درصد عناصر تشکیل دهنده استیل 316 کاملا دقیق محاسبه شود اهمیت بسیار بالایی دارد، به ما کمک می کند که در نهایت بتوانیم مرغوب ترین انواع استیل 316 را تولید کنیم، زیرا همانطور که می دانید این عناصر با این مقدار مواد در کنار هم جمع آمده اند تا استیل 316 شکل بگیرد و تمامی آن ها در تعیین مشخصات استیل 316 نقش حیاتی و مهمی را دارند.
برای مثال خاصیت دوام و مقاومت بالا این متریال بستگی به این عناصر دارد، اگر این عناصر به مقدار درست استفاده نشده باشد، خواص آن از بین می رود.
آهن تاپ یکی از بهترین مراکزی است که انواع استیل ها را عرضه می کند، از این رو شما می توانید این اطمینان خاطر را داشته باشید که محصول مورد نظر شما طبق شرایطی کاملا تخصصی و زیر نظر بهترین متخصصین تولید شده است.
از طرفی به دلیل عرضه مستقیم این محصولات شما آن ها را با بهترین قیمت از آهن تاپ خریداری خواهید کرد. آهن تاپ در سال های اخیر با بهره گیری از تجارب بلند بالا خود توانسته است بهترین خدمات را در زمینه عرضه بسیاری از متریال ها ارائه دهد، از این رو می توانیم از این مرکز به عنوان یکی از معتبرترین مراکز یاد کنیم، پس از این مرکز فروش آهن آلات در کرج ورق استیل 316 را بخواهید.

نوشتن دیدگاه