سبد خرید شما خالی می باشد.
محصولات گرم فولاد مبارکه چیست

شرکت فولاد مبارکه اصفهان از بزرگترین مجتمع های تولید کننده فولاد در ایران است که در جنوب غربی شهر اصفهان قرار دارد. این شرکت با تولید سالانه بیش از 10 میلیون تن انواع محصولات فولادی با کیفیت توانسته تا حد زیادی نیاز داخلی کشور را تامین کند. این واحد صنفی محصولات فولادی سرد و گرم بسیاری را تولید می کند که انواع آن ها کیفیت بالایی دارند و در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. فولاد با روش های مختلفی تولید می شود و با توجه به روش فرآوری به دو مدل محصولات گرم و سرد تقسیم می شوند که در این مطلب به معرفی محصولات گرم فولاد مبارکه اشاره می شود. محصولات گرم فولاد مبارکه در دمای بالاتر از 926 درجه سانتی گراد تولید می شوند، از این رو به آسانی می توان فولاد را فرم داد و به سایزهای متفاوتی تبدیل کرد. یکی از نکات مهم در تولید محصولات گرم فولاد مبارکه دما است، زیرا باید دما به طور یکنواخت در سطح فولاد پخش شود تا تغییر ضخامت آن نیز یکنواخت انجام شود. در واقع تولید محصولات گرم فولاد مبارکه با دقت توسط افرادی که در این زمینه تخصص دارند به وسیله مجهزترین ماشین آلات و با رعایت استانداردها انجام می شود، از این رو کیفیت بسیار بالایی دارند. محصولات گرم فولاد مبارکه انواع متنوعی دارند که انواع آن ها در صنایع ساختمان سازی، ساخت انواع تانکر متحرک، صنایع کشتی سازی و ... کاربرد دارند. شما می توانید جهت خرید ورق 15 میل و ورق استیل 304 و انواع ورق آهنی و همچنین فروش آهن آلات در کرج به سایت آهن تاپ مراجعه کنید. 

محصولات گرم فولاد مبارکه چیست

ورق گرم فولاد مبارکه

ورق های گرم فولاد مبارکه یکی از پر کاربرد ترین و معروف ترین ورق های فولادی است که با عبور از کوره هایی حرارتی با دمای بالا ساخته می شود. این ورق ها شامل ورق گالوانیزه فولاد مبارکه، ورق سیاه فولاد مبارکه، ورق اسید شویی فولاد مبارکه و... است. روش تولید ورق گرم فولاد مبارکه به این صورت است که شمش های فولادی به خط تولید وارد می شوند و تا دمای 1100 درجه سانتی گراد به آن ها حرارت می دهند تا منعطف شوند پس از این مرحله شمش های نرم شده را از غلطک های مختلف عبور می دهند تا به ضخامت مد نظر برسند. ورق های گرم فولاد پس از فرآیند گرمادهی و خنک سازی ظاهری مات و خشن پیدا می کند، از این رو در بازار با نام ورق سیاه معروف است. ورق گرم فولاد مبارکه ویژگی های منحصر به فردی دارد که انواع آن با آلیاژهای مختلف ساخته می شوند، در نتیجه دارای ویژگی های شیمیایی و مکانیکی متفاوتی هستند. این ورق ها با رعایت استانداردهای جهانی و ملی ساخته می شود و شرکت برای آشنایی بیشتر جدول هایی از استانداردها، مشخصات مکانیکی و ... هر محصول را در اختیار مشتری های خود قرار می دهد. تولید این ورق ها نیازمند دستگاه های هزینه برداری است، از این رو شرکت بیشتر این محصولات را در سایزها و ابعادی که پر تقاضا هستند تولید می کند. در واقع ابعاد انواع ورق گرم فولاد مبارکه بر اساس نیاز مشتری تعیین می شود و شرکت با توجه به سفارش مشتری سایز ورق ها را تغییر می دهد. از ویژگی های بارز ورق های گرم فولاد مبارکه می توان به ضخامت بالا و مقاومت بیشتر آن اشاره کرد، این ویژگی ها سبب شده کاربرد این ورق ها در صنایع مختلف بیشتر شود.

ورق گرم فولاد مبارکه

قیمت ورق گرم فولاد مبارکه

یکی از دغدغه های مهم فعالان حوزه آهن آلات قیمت مناسب ورق گرم در کنار کیفیت بالا است. در واقع این افراد بیشتر به دنبال خرید محصولاتی هستند که کیفیت بالایی دارند، از این رو اکثرا ورق های گرم فولاد مبارکه را انتخاب می کنند. با این تفاسیر آگاهی از قیمت ورق گرم فولاد مبارکه بسیار حائز اهمیت است، اما دقت داشته باشید که با توجه به عوامل مستقیم و غیر مستقیمی که وجود دارد نمی توان قیمت این محصولات را به صورت ثابت اعلام کرد. قیمت ورق گرم فولاد مبارکه با توجه به عواملی مانند قیمت روز آهن، میزان عرضه و تقاضا، هزینه حمل و نقل، شرایط کارخانه و ... تعیین می شود. در واقع این عوامل ثابت نیستند و تغییر هر یک از آن ها می تواند سبب نوسان در قیمت نهایی محصولات فولاد مبارکه شود، از این رو برای اطلاع از قیمت دقیق و به روز ورق گرم فولاد مبارکه می توان به نمایندگی های فعال و یا سایت های معتبر این شرکت مراجعه کرد. آهن تاپ از نمایندگی های فعال فروش ورق گرم فولاد مبارکه است. ورق گرم مدنظر خود را از آهن تاپ بخرید.

نوشتن دیدگاه