سبد خرید شما خالی می باشد.
کاربرد ورق st52

ورق st52 نوعی از ورق سیاه است که در صنعت بسیار به کار می رود و از عناصری مانند: سیلیسیم، منگنز، کربن، فسفر و گوگرد تشکیل شده است، که قابلیت ارتجاعی دارند. وجود منگنز در این ورق ها باعث استحکام، و وجود سیلیسیم باعث سختی این ورق ها می شود. این ورق ها علاوه بر مقاومت بالا به دلیل داشتن عنصر سیلیسیم، قابلیت تحمل وزن زیاد هم دارند، که این ویژگی ها باعث متمایز شدن آن نسبت به سایر مصالح شده است. ورق st52 به دلیل داشتن کاربردهای فراوان در صنایع پیشرفته و پایه، در دسته ی ورق های ساختاری و زیر بنایی قرار می گیرند.

کاربرد های ورق st52

این ورق ها کاربردهای زیادی دارند و به دلیل داشتن مقاومت بالا، مورد توجه عموم مردم هستند و برای مصارف گوناگون مورد استفاده قرار می گیرند. از جمله کاربردهای این ورق می توان در ساخت شاسی ماشین آلات سنگین اشاره کرد؛ زیرا همان طور که اشاره شد این ورق ها قابلیت تحمل وزن بالا را دارند. این ورق ها باز به دلیل تحمل وزن، در زمینه ساخت ریل ها و پل ها نیز کاربرد دارند. دیواره ی قطعات صنعتی هم از این ورق ها ساخته شده است.

کاربرد ورق st52
شایان ذکراست که ورق st52 در جوشکاری استفاده می شود، که به دلیل حرارت ایجاد شده ی بالا و مقاومت بالای این ورق نسبت به سایر موارد مشابه در این صنعت مورد استفاده قرار می گیرد. به طور کلی، این ورق کاربردهای دیگری دارد که می توان به برخی از آن ها اشاره کرد: استفاده در صنایع ساختمان سازی، صنایع پتروشیمی، صنایع خودروسازی و ساخت قطعات ماشین آلات، فرآیندهای سازه ای و صنایع سد سازی، سوله ها و تانکر سازی و همچنین تجهیزات موبایل و موارد مشابه دیگر.

نکات پیشنهادی در هنگام خرید ورق st52

در هنگام خرید این ورق ها باید به استاندارد بودن آن توجه کنید. بر روی این ورق ها تست التراسونیک انجام می شود که تمام عیب های ورق مانند ترک داشتن یا سایر عیوب را آشکار می کند. توجه داشته باشید که ورقی که انتخاب می کنید تست شده باشد. سایت آهن تاپ با در نظر گرفتن تمامی استانداردهای بین المللی و تست های کنترل کیفیت، بهترین نوع ورقst52 را به مشتریان خود عرضه می کند.
شایان ذکر است که سایت آهن تاپ برای جلب رضایت مشتری و ارائه بهترین ورق های مورد نیاز مشتریان، آماده فروش اینترنتی محصولات خود می باشد. با توجه به نوسانات زیاد ارزی، سایت آهن تاپ در نظر دارد تا محصول باکیفیت را با هزینه ای مناسب و مقرون به صرفه نسبت به نمونه های مشابه به بازار عرضه کند. پیشنهاد می شود برای دریافت اطلاعات بیشتر به سایت آهن تاپ مراجعه کرده و برای پاسخ به سؤالات متفاوت با کارشناسان و متخصصان مربوطه ارتباط برقرار نمایید.

کاربرد ورق st52

نوشتن دیدگاه