سبد خرید شما خالی می باشد.
تولیدکنندگان ورق گالوانیزه رنگی

نحوه تولید ورق گالوانیزه به صورتی است که با انجام عمل گالوانیزاسیون بر روی ورق فولادی صورت می پذیرد و تولیدکنندگان ورق رنگی بسیاری در سراسر دنیا وجود دارد که این ورق ها را با کیفیت متفاوت تولید و به بازار عرضه می کنند. ورق های گالوانیزه از مقاومت بالایی  برخوردار هستند که در برابر عوامل مختلف دچار خوردگی و یا پوسیدگی نمی گردند.
این ورق ها با انجام فرایندی که بر روی آن ها صورت می گیرند در برابر عوامل محیطی مقاوم می شوند یکی از این فرایند ها ایجاد یک لایه میانی بین رطوبت هوا و فولاد است که مانع از ایجاد اکسید و در نتیجه زنگ زدگی می گردد. به دلیل مقاومت بالا این ورق ها در برابر خوردگی و همچنین استحکام و شکل پذیری خوب آن ها این محصولات کاربرد های بسیاری دارند. کاربرد ورق رنگی آنقدر گسترده است که آن را به یکی از ضروری ترین محصولات مورد نیاز در صنایع تبدیل کرده.
این ورق ها علاوه بر این که بسیار زیبا هستند، وزن بسیار کمی دارند و قابل بازیافت هم هستند. بنابراین این ویژگی ها سبب گردیده است که بسیار مقرون به صرفه باشند و در بسیاری از صنایع ساخت و ساز مثل صنعت خودرو، ساخت بسیاری از لوازم خانگی و ساخت انواع سازه ها کاربرد داشته باشند. بنابراین این ورق ها جز یکی از رایج ترین و پرکاربردترین ورق ها هستند.

تولیدکنندگان ورق گالوانیزه رنگی 

مراحل تولید ورق های گالوانیزه رنگی

تولیدکنندگان ورق گالوانیزه رنگی تولید این ورق ها را در طی سه مرحله انجام می دهند. مرحله اول آن آماده سازی می باشد که برای آماده کردن این ورق ها ابتدا آن ها را چربی زدایی و اسید شویی می کنند و بعد از آن این ورق ها را در فلاکس مناسب فرو می برند و پیش گرم نمودن این قطعه ها را انجام می دهند.
مرحله بعد فرایند گالوانیزه کردن است که برای این منظور ورق ها بر اساس هدف و کاربرد نهایی آن در حمام های مخصوص قرار داده می شوند و در زمان و دمای مشخصی واکنش هایی شیمیایی بر روی آن ها انجام می شوند و با انجام این کار ها لایه های آلیاژی بر روی آن ها ایجاد می شوند و بعد از گذراندن این موارد قطعه ها سرد می گردند.
مرحله نهایی برای تولیدکنندگان ورق گالوانیزه رنگی عملیات تکمیلی می باشد و در این مرحله کار هایی مثل برداشتن روی از سطح قطعاتی که دارای مشکل و عیب هستند، خنثی کردن اسید باقی مانده، بازیابی اسید مصرف شده و عملیات حرارتی بر روی این قطعات انجام می شوند و ورق گالوانیزه تولید می گردد. ورق گالوانیزه کاشان را نیز می توانید از سایت آهن تاپ خریداری کنید. 

مراحل تولید ورق های گالوانیزه رنگی   

تولیدکننده ورق گالوانیزه رنگی

کارخانه های و تولید کنندگان ورق گالوانیزه رنگی بسیاری در سراسر ایران وجود دارند و در سال های اخیر این تولید کننده ها افزایش داشته اند که در ادامه به بررسی مهم ترین و برترین کارخانه های موجود در ایران خواهیم پرداخت.
یکی از مهم ترین این کارخانه ها شرکت فولاد مبارکه اصفهان می باشد که در سال های اخیر جز برترین شرکت های تولید ورق گالوانیزه می باشد. روش تولید این شرکت به روش غوطه وری گرم به شکل مداوم است و در نتیجه ورق تولیدی را به شکل کلاف سرد خام تحویل می دهد. ضخامت این ورق ها در بین 0.25 تا 2 میلی متر و عرض آن نیز بین 750 تا 1510 میلی متر می باشد.
ظرفیت تولید در این کارخانه سالانه حدود 200 هزار تن می باشد و از نظر کیفیت ظاهری این ورق ها در این کارخانه به دو صورت معمولی و بهبود یافته ارائه می گردد. محصول نهایی در این کارخانه از نظر استحکام و کیفیت با پارامتر های مختلف کنترل می شود که در نتیجه محصول نهایی بسیار با کیفیت می باشد. از دیگر ویژگی های ورق تولید شده در این کارخانه می توان به استحکام بالا، مقاومت به ضربه عالی، جوش پذیری خوب، مقاومت خستگی مناسب، کیفیت سطحی و داخلی خوب اشاره کرد.
کارخانه مهم دیگر در عرصه تولید ورق گالوانیزه رنگی شرکت صنایع هفت الماس است. این شرکت در سال 1375 تاسیس شد و تولیدات این شرکت حدود 15 درصد از نیاز داخلی را تامین می کند و حدود 20 تا 40 درصد از میزان تولید داخلی صادر می گردد. این شرکت جز یکی از تولید کنندگان با کیفیت این ورق ها می باشد که دارای نشان استاندارد ملی و گواهی کیفیت 2008 است. نحوه ارائه این محصولات توسط این شرکت به دو صورت رول و برش خورده می باشند.
از دیگر شرکت ها و تولیدکنندگان ورق گالوانیزه رنگی شرکت فولاد امیرکبیر کاشان است که در سال 1374 تاسیس شده است. این شرکت علاوه بر تولید ورق گالوانیزه، ورق سرد آنیل شده و ورق اسید شویی نیز تولید می کند. این شرکت نیز برای اطمینان از کیفیت و استحکام محصولات خود آن ها را مورد آزمایش های مختلف شیمیایی، متالورژیکی و مکانیکی قرار می دهد و از نظر کیفیت محصولات این شرکت جز برترین تولیدکنندگان این ورق ها می باشد.
شرکت ورق خودرو شهرکرد نیز یکی دیگر از کارخانه های های مهم تولید ورق های گالونیزه است و محصولاتی که توسط این کارخانه تولید می شود فقط در صنایع خودرو مورد استفاده قرار می گیرد. این کارخانه سالانه 400 هزار تن از این ورق ها را تولید می کند و به دلیل دوام و پایداری مناسبی که دارد برای بدنه انواع خودرو ها از آن استفاده می گردد.

از این ورق ها برای پوشش سقف ها هم استفاده می شود. شما می توانید برای اطلاع از قیمت ورق گالوانیزه سقفی یا هریک از دیگر انواع ورق های گالوانیزه و رنگی با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

تولیدکننده ورق گالوانیزه رنگی   

برای خرید مرغوب ترین ورق های گالوانیزه رنگی ما را در سایت و شبکه های اجتماعی فروشگاه اینترنتی آهن تاپ دنبال کنید. کارشناسان ما آماده اند تا در هر ساعتی از روز پاسخگوی سوالات شما در مسیر خرید ورق گالوانیزه رنگی باشند.

نوشتن دیدگاه