سبد خرید شما خالی می باشد.
سیر صعودی قیمت ورق دامپا آلومینیومی

طبق اعلام خبرگزاری ایرنا ورق دامپا آلومینیومی در سال 97 با توجه افزایش نرخ فلزات در حال افزایش است و سیر صعودی دارد ورق دامپا که یکی از پرکاربردترین ورق های گالوانیزه یا آلومینیومی یا روغنی در بازار محسوب میشود و در صنعت پوششی سقف ساختمان کاربرد دارد هر روز با افزایش قیمت روبروست.عدم دسترسی به این ورق نسبت به گذشته بیشتر شده است. هرچند شرکت های معتبری مثل آهن تاب به واسطه اعتبار ،تجربه کافی و اهمیتی که مشتریان خود می دهند سعی دارند که با قیمتی معقول و کیفیتی مناسب محصولات خود را ارائه دهند. ورق دامپا روغنی ، رنگی و آلومینیومی با ابعاد مختلف با قیمت های مختلف ارائه می گردد که طبغا ابعاد و ضخامت در قیمت تاثیر گذار هستند.

سقف کاذب دامپا بهترین انتخاب این روزها

سقف کاذب دامپا اولین بار تحت لیسانس یک شرکت دانمارکی وارد ایران شد. ضد زنگ بودن آلومینیوم باعث برتری این نوع ورق در مقایسه با ورق های دیگر می شود و همین امر باعث محبوب شدن و مقرون به صرفه شدن این نوع کلال گردیده است.دامپای آلومینیومی در فضاهایی مثل استخر و مترو و فضاهای تفریحی و مجموعه های ورزشی بسیار پرکاربرد است.

رشد بیشتر صنعت دامپا وابسته به حمایت

طبق خبرگزاری فارس صنعت سقف کاذب در ایران نسبت به سال گذشته با رشد قابل توجهی روبرو بوده است که این نشان دهنده ی قدرت شرکت هایی همچون آهن تاب است که توانسته اند تاثیر چشمگیری بر این صنعت بگذارند.تولیدکنندگان این ورق درخواست حمایت های بیشتری هستند تا بتوانند به کیفیت محصولات رفته رفته بیفزایند و خدماتی مطلوب تر را ارائه دهند.خدمات ورق دامپا آلومینیومی در ابعاد مختلف علاوه بر زیبایی که به مکان شما خواهد داد مقاوم در برابر رطوبت و زنگ زدگی است و از طول عمر قابل توجهی برخوردار است.امید به پیشرفت روز افزون در این صنعت برای شرکت های حرفه ای که در این عرصه فعالیت می کنند.

نوشتن دیدگاه