سبد خرید شما خالی می باشد.
میلگرد شرکت فولاد نطنز

نگاهی بر عملکرد شرکت فولاد نطنز

حدود 20 سال پیش مواد اولیه ی میلگرد با چشم انداز موفقیت در عرصه ی میلگرد و ایجاد بیش از 10 هزار شغل پا به عرصه ی صنعت گذاشت. به گزارش فارس شرکت فولاد نطنز با نیم قرن تجربه مدیران خود در صنعت فولاد قادر است انواع محصولات فولادی را در اختیار مشتریان و تولیدکنندگان محصولات صنعتی و ساختمانی کشور قرار دهد. در آن دوران آغاز فعالیت شرکت معتبر نطنز با محصولات فلزی آغاز شد و رفته و رفته در محصولات دیگر تولیدات، وسعت گرفت.

راه اندازی اولین خرید آنلاین میلگرد در ایران ، شمارش معکوس تا خودکفایی صنعت میلگرد

شرکت فولاد نطنز پس از سالها تجربه در مورد میلگرد ساختمانی، پس از راه اندازی واحدهای فولادسازی خود در جهت ارتقا سطح کیفی و توسعه محصولات ساختمانی خود، هم تولید میلگردهای با قطر بالا را در دستور کار قرارداد وهم با توجه به نیاز صنعت ساختمان کشور به میلگرد استحکام بالای A4(آج 500) (در جهت صرفه جویی 25 درصدی در مصرف میلگرد) شروع به تولید این محصول کرد و به همگان ثابت کرد که نیازی به واردات میلگرد در سطح انبوه نبوده و نیازهای صنعت با حمایت تولیدات داخلی امکان پذیر و دور از ذهن نیست. در هرگونه التهابی از شرایط اقتصادی همیشه با ثبات شروع به فعالیت و رسیدن به موفقیت های چشمگیر بود و حال مفتخریم بگوییم که توانسته صنعت و فرآیند خرید آنلاین هم برای اولین بار راه اندازی کند تا بتوان سریعتر و مطمئن تر خرید را انجام داد.
گام های مهمی در زمینه ی تولید میلگرد برداشته شده است که با وجود موانعی که در راه وجو داشت قابل تحسین است. در میلگرد تولیدی این شرکت با پایین نگه داشتن میزان کربن و استفاده از عناصر آلیاژی و همچنین کنترل و بهینه سازی و تثبیت پارامترهای نوردی مثل سرعت، طراحی کالیبرها و دمای شمش مزایای زیر در میلگرد تولیدی این شرکت تضمین شد. در مجتمع فولاد نطنز دستیابی به مزایای فوق در میلگرد تولیدی با استفاده از مدرنترین تجهیزات آزمایشگاهی کنترل آنالیز شیمیایی، خواص مکانیکی و ساختار متالوگرافی دائماً کنترل میشود. تنها چند قدم تا خودکفایی صنعت میلگرد مانده.

نوشتن دیدگاه