سبد خرید شما خالی می باشد.
چشم انداز مثبت بازار جهانی فولاد در ادامه سال 2018

بازار جهانی فولاد در سه ماهه اول سال 2018

شرکت بین المللی تولید فولاد ArcelorMittal عملکرد خود را در بازار جهانی فولاد در سه ماهه اول سال 2018 گزارش کرد. به دلیل روند رو به رشد تقاضابرای فولاد در ادامه سال 2018 ، چشم انداز مثبتی برای بازار جهانی فولاد پیش بینی می شود. درآمد ناخالص این شرکت در سه ماهه اول امسال 12.6 درصد رشد داشته است و به 2.5 میلیون دلار رسیده است که طبق گزارش، دلیل اصلی این موضوع، افزایش قیمت هاست. خصوصا قیمت متوسط فروش فولاد که در سه ماهه اول امسال 8.2 درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته است؛ در حالی که صادرات محموله های فولاد رشد 0.9 درصدی داشته و به میزان 21.3 میلیون تن رسیده است. همچنین درآمد خالص شرکت در مقایسه با سال قبل در حدود 20 درصد رشد کرده و به میزان 1.2 میلیارد دلار رسیده است.

بهبود اوضاع بازار جهانی فولاد در ادامه سال 2018

لاکشمی ن.میتال، مدیرعامل و رئیس Arcelor Mittal اظهار کرد: به دلیل حمایت های مالی تشویقی از صنعت فولاد در سه ماهه اول سال، بهبود اوضاع در بازار جهانی ، در سال 2018 همچنان ادامه دارد. مهمترین برنامه توسعه استراتژیک شرکت ایلوا، کسب مجدد مجوز ترخیص کالا از مقامات اتحادیه اروپا در تاریخ 7 ماه می است. اتحادیه اروپا در ماه آوریل امتیاز فروش را از این شرکت سلب کرده بود. سخنگوی شرکت ایلوا بیان کرد: تصویب این امتیاز توسط کمیسیون اروپا نقطه عطفی برای شرکت ایلوا است و به این ترتیب شرکت می تواند گام مهمی به سوی منعقد شدن قرارداد در اواخر ژوئن بردارد.

لاکشی میتال افزود: پیش بینی می شود چشم انداز گروه برای ادامه سال 2018 ، مانند سال قبل هیچ تغییری نداشته باشد. ArcelorMittal انتظار دارد که مصرف فولاد در بازار جهانی به میزان 1.5 تا 2.5 درصد در سال 2018 افزایش داشته باشد. در حالی که در سال 2017 شاهد رشد 3.2 درصدی بودیم. چشم انداز شرکت برای سال 2018 با گذر زمان در حال پیشرفت است. با افزایش تقاضا و اصلاح بخش تآمین، می توانیم ظرفیت بهره برداری بالاتر و توزیع سالم تر فولاد در سطح جهانی را مشاهده کنیم. تقویت ماشین آلات و ساختمان ها باعث رشد بازار فولاد در اروپا و آمریکا خواهد شد.

نوشتن دیدگاه