سبد خرید شما خالی می باشد.
مشخصات فنی ورق روغنی st12

ورق روغنی st12 یکی از انواع ورق های روغنی است که دارای گرید نسبتاً پایین است. این ورق در صنایع مختلف کاربرد فراوان دارد و از آن برای موارد متعدد استفاده می شود. مشخصات فنی آن باعث می شود که محصول مورد نظر کیفیت بالایی داشته باشد و برای موارد گوناگون استفاده شود. در این مقاله قصد داریم به برخی از مشخصات ورق روغنی st12 بپردازیم، به همین دلیل اگر به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در زمینه این محصول هستید با ما همراه باشید. شما عزیزان می توانید برای خرید انواع ورق های روغنی به آهن تاپ مراجعه کنید، همچنین در مطالب آهن تاپ اطلاعات جامعی درباره انواع ورق روغنی شرح داده شده است. اگر نمی دانید که ورق روغنی فابریک چیست؟، در سایت آهن تاپ اطلاعات جامع و گسترده ای درباره آن شرح داده شده است. شما می توانید جهت خرید ورق آجدار و همچنین خرید و فروش انواع آهن آلات به سایت آهن تاپ مراجعه کنید. 

مشخصات فنی ورق روغنی st12

مشخصات ورق روغنی st12

ورق روغنی st12 در صنایع مختلف مانند پل سازی، ساختمان سازی و ... کاربرد فراوانی دارد و برخی از مشخصات این محصول که باعث پرکاربرد بودن آن می شود عبارتند از:

  • سطح صاف و صیقلی: یکی از مهمترین مشخصات این محصول را می‌توان سطح صاف و کاملاً صیقلی آن دانست سطح این محصول به گونه ای است که زمانی که روی آن دست می کشید به هیچ عنوان برآمدگی و فرورفتگی در آن احساس نمی کنید و محصول مورد نظر با سطح کاملاً صاف کیفیت بالا در اختیار شما قرار می گیرد.
  • روغنی بودن سطح: یکی دیگر از مشخصات فنی این محصول روغنی بودن سطح آن است. زمانی که به محصول مورد نظر نگاه می کنید، به خوبی می توانید بازتاب نور را در داخل آن مشاهده کنید.
  • ضد زنگ بودن: این محصول دارای خاصیت ضد زنگ است به صورتی که اگر برای مدت زمان طولانی آن را در معرض رطوبت یا آب قرار دهید، به هیچ عنوان سطح آن زنگ نمی زند. همین موضوع باعث می‌شود این محصول برای استفاده در صنعت کانتینر سازی حرف اول را بزند.
  • استحکام کششی نسبتاً مناسب: یکی از مهم‌ترین دلایل پر استفاده بودن این محصول استحکام کششی نسبتاً مناسب آن است. طبق مطالعات انجام شده استحکام کششی این محصول ۲۷۰ تا ۴۱۰ مگاپاسگال است که استحکام نسبتاً مناسبی به شمار می رود.
  • درصد فولاد بالا: این محصول به واسطه دارا بودن درصد فولاد بالا شناخته شده است. با توجه به این که فولاد محصولی است که استحکام محصول را بالاتر می برد بالا بودن سطح استحکام ورق روغنی چندان دور از ذهن نیست.
  • شکل پذیری مناسب: این محصول از نظر دارا بودن شکل پذیری مناسب شناخته شده است به گونه ای که می توان آن را در اشکال مختلف به بازار عرضه نمود‌.
    مقاومت بالا در برابر گرما: این محصول به دلیل تولید شدن با استفاده از روش نورد گرم مقاومت بسیار بالایی در برابر گرما دارد. همین موضوع باعث می‌شود صنایعی که در آنها دمای بسیار بالا دخیل است بتوانند به راحتی از این محصول استفاده کنند.
  • نقطه تسلیم نسبتاً بالا: نقطه تسلیم به نقطه ای گفته می‌شود که در آن ماده خاصیت کششی خود را از دست می دهد. ورق روغنی st12 به واسطه دارا بودن نقطه تسلیم نسبتاً بالا شناخته شده است. نقطه تسلیم این نوع ورق روغنی در حدود ۲۸۰ مگاپاسکال است که نقطه تسلیم بالا و خوبی به شمار می رود.

کاربرد ورق روغنی در صنعت بسیار گسترده است به همین دلیل افراد زیادی به دنبال استعلام قیمت ورق روغنی هستند. برای استعلام قیمت ورق روغنی کافیست به آهن تاپ بپیوندید. همچنین قیمت ورق روغنی فولاد غرب را می توانید از سایت آهن تاپ استعلام بگیرید. 

مشخصات ورق روغنی st12

آهن تاپ عرضه کننده ورق روغنی st12

می دانید ورق روغنی چیست؟ خرید ورق روغنی اس تی ۱۲ از تولیدکنندگان و فروشندگان مستقیم آن همواره دارای مزایای بیشماری است و باعث می‌شود محصول با قیمت کاملاً مناسب و کیفیت بالا به دست مصرف کنندگان در سراسر نقاط ایران برسد. آهن تاپ به عنوان یکی از بهترین عرضه کنندگان ورق روغنی st12 کیفیت بالایی از انواع ورق روغنی را در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد. یکی از دلایل برتری این عرضه کننده نسبت به سایر عرضه کنندگان این است که در سایت آهن تاپ می توانید قیمت به روز ورق روغنی st12 را مشاهده کنید و سپس در مورد خرید و یا عدم خرید از این عرضه کننده تصمیم بگیرید، همچنین می توانید به راحتی قیمت ها را با سایر سایتها مقایسه کنید. برای خرید محصول مورد نظر خود می توانید با مراجعه به وب سایت قیمت محصول را مشاهده کنید و سپس ورق روغنی st12 را با کیفیت بالا بخرید و آن را طی چند روز کاری در محل مورد نظر تحویل بگیرید. انواع ورق سه میل موجود در آهن تاپ با بهترین متریال ها ساخته شده اند، جهت خرید ورق ۳ میل می توانید به قسمت محصولات سایت مراجعه کنید. آهن تاپ عرضه کننده بهترین ورق روغنی چون ورق روغنی مبارکه است. هر نوع ورق روغنی که بخواهید را می توانید از آهن تاپ بخرید.

نوشتن دیدگاه