سبد خرید شما خالی می باشد.
ورق روغنی فابریک چیست؟

ورق های روغنی توسط فرآیند نورد سرد تولید می شوند و برای جلوگیری از زنگ زدن این ورق ها را روغن کاری می کنند. ورق روغنی فابریک ظاهری زیبا دارد و از مقاومت بالایی برخوردار است، از این رو دارای کاربرد گسترده ای است و در صنایع ساخت و ساز، خودرو سازی، لوازم خانگی و ... مورد استفاده قرار می گیرد. ورق روغنی فابریک با توجه به استانداردهای جهانی در سایزهای متفاوتی تولید می شود و ضخامت های متفاوتی دارد، از این رو با در نظر گرفتن کاربرد می توان بهترین ضخامت را انتخاب کرد. علاوه بر این ورق های روغنی فابریک بسته به نوع آلیاژی که در ساخت آن استفاده شده است به سه مدل معمولی، نیمه کششی و فوق کششی تقسیم می شوند. نحوه تولید ورق روغنی فابریک ارتباط مستقیمی با کیفیت آن دارد، علاوه بر این در بخش روغن کاری این محصولات به دقت و ظرافت بالایی نیاز است، زیرا این کار هدف های بسیاری را مانند کم کردن نیروی نورد، ایجاد صافی قابل قبول، کم کردن سایش غلتک و ... دنبال می کند. قیمت ورق روغنی در تهران در سایت آهن تاپ بسیار مقرون به صرفه و اقتصادی است. شما می توانید جهت خرید ورق آجدار و همچنین خرید و فروش انواع آهن آلات به سایت آهن تاپ مراجعه کنید. 

ورق روغنی فابریک چیست؟

بررسی تفاوت ورق روغنی فابریک و ورق رول فرم یا برش خورده

ورق های روغنی اغلب به دو صورت رول شده یا فابریک تولید و به بازار عرضه می شوند. ورق های روغنی که به صورت فابریک تولید می شوند توسط کارخانه تولید کننده با ابعاد استاندارد برش داده می شوند و سایز مشخصی دارند، از این رو هیچگونه شکستگی، کج شدگی و ... ندارند و کاملا صاف و یکدست آماده مصرف هستند، در صورتی که ورق های روغنی رول فرم طول معینی ندارند و مانند کلافی پیچیده شده است با این تفاسیر مصرف کننده با توجه به نیاز خود مجاز است آن را برش دهد. ورق های فابریک قیمت بالاتری نسبت به ورق های رول فرم دارند، زیرا این نوع ورق ها توسط ماشین آلاتی پیشرفته و با اندازه هایی استاندارد در کارخانه برش می خورند و هیچ نقصی در سایز و ابعاد این مدل ورق ها وجود ندارد. برای برش ورق های روغنی باید از دستگاه های مخصوصی مانند دستگاه هوا برش، دستگاه پلاسما، دستگاه گیوتین و ... استفاده کرد. در واقع ورق روغنی فابریک با طول و عرض مشخصی بدون شکستگی تولید و به بازار عرضه می شود، اما ورق رول فرم دارای عرض مشخصی است و طول معینی ندارد و مصرف کننده به دلخواه می تواند آن را برش بزند که در این صنعت به برش ورق روغنی به طول دلخواه برش کویل به کویل می گویند. کاربرد ورق روغنی را می توانید در مقاله درج شده مطالعه کنید. همچنین جهت خرید ورق آجدار می توانید از سایت آهن تاپ اقدام کنید.

بررسی تفاوت ورق روغنی فابریک و ورق رول فرم یا برش خورده

استفاده از ورق فابریک بهتر است یا ورق رول فرم؟

به طور کلی نمی توان به برتری استفاده از ورق فابریک یا رول فرم اشاره کرد، زیرا با توجه به نوع نیاز و کاربرد می توان بهترین مدل را انتخاب کرد. همان‌طور که در بالا اشاره شد تفاوت اصلی ورق های فابریک با رول فرم در ابعاد آن است و تفاوت آن ها در طول ورق ها است که در مدل رول فرم به دلیل رول و کلاف بودن ورق مصرف کننده می تواند با در نظر گرفتن کاربرد به طول دلخواه ورق را برش بزند، در صورتی که ورق های فابریک با سایزبندی استاندارد در خود کارخانه برش می خورند. ورق های رول فرم به نسبت قیمت پایین تری دارند، از این رو اگر ابعاد دقیق، صافی زیاد، شکستگی و ... ورق اهمیتی ندارد. می توانید برای صرفه جویی از هزینه ها از ورق های رول فرم استفاده کنید. ورق های فابریک و رول فرم اغلب با دو عرض 100 و 125 سانتی متری تولید می شوند و ضخامت آن ها از 0.3 تا 3 میلی متر متفاوت است. دقت کنید برتری ورق فابریک نسبت به ورق رول فرم، تماما بستگی به کاربرد آن ها دارد و نمی توان به طور قطع یکی از آن ها را بهتر دانست، زیرا هر کدام ویژگی های خاصی دارند و با در نظر گرفتن کاربرد می توانند بهتر و کارآمدتر باشند. شما می توانید ورق روغنی فابریک را از آهن تاپ بخرید. کارشناسان آهن تاپ به شما کمک می کنند تا ورق موردنظر خود را بخرید. قیمت ورق روغنی فولاد غرب را می توانید از سایت آهن تاپ استعلام بگیرید. مشخصات فنی ورق روغنی st12 که بسیار کاربردی است را در سایت آهن تاپ قرار داده ایم.

ورق روغنی فابریک

ورق روغنی که از کاربردی ترین ورق های فولادی است، سطح صاف و یک دستی دارد. همچنین این ورق که طی فرآیند نورد سرد به تولید می رسد، ضخامت و به دنبال آن استحکام بالایی دارد. در این روش فشار زیادی به ورق روغنی وارد می شود و تحت دمای زیادی (حدود 200 درجه سانتی گراد) قرار می گیرد و همین امر باعث می شود که این ورق استحکام و مقاومت بسیار بالایی داشته باشد و ورق روغنی در حالت های مختلفی عرضه می شود و تنوع آن بسیار بالا است. شما می توانید ورق روغنی فابریک و یا شیت را در سایزهای مختلفی از سایت آهن تاپ سفارش دهید. ورق روغنی فابریک در ضخامت 0.03 میلی متر الی 3 میلی متر توسط دستگاه های فوق پیشرفته به تولید می رسد. قیمت ورق روغنی 3 میل در سایت آهن تاپ نسبت به سایر مجموعه ها مقرون به صرفه تر است، برای مشاهده قیمت به صفحه موردنظر وارد شوید. ورق روغنی فابریک همچنین عرض آن از 100 سانتی متر الی 125 سانتی متر موجود است و به دلیل اینکه از متریال های مرغوب و پوشش مناسبی ساخته شده است، ضد زنگ و خوردگی است و در برابر رطوبت واکنشی از خود نشان نمی دهد. ورق روغنی فابریک به وسیله عملیات های شیمیایی و یا عملیات روغن کاری، با کمک روغن پوشیده شده و عایق خوبی در برابر رطوبت ایجاد می کند. ورق روغنی فابریک همچنین کاربردهای زیادی همچون ساخت انواع تسمه، ساخت لوازم خانگی، لوله ها و میله های فلزی، پانل سازی، ساخت انواع درب و پنجره، تابلو سازی و... دارد و از این رو با بالاترین کیفیت در سایت آهن تاپ به فروش می رسد و می توانید برای خرید ورق روغنی فابریک از این سایت اقدام کنید. اگر به اطلاعات بیشتری جهت خرید و یا استعلام قیمت ورق روغنی فابریک دارید، می توانید با متخصصان مجموعه تماس بگیرید و یا به سایر صفحات سایت آهن تاپ مراجعه کنید. فروش ورق مبارکه از سایت آهن تاپ به راحتی امکان پذیر است. برای کسب اطلاعات بیشتر شما مشتریان گرامی آهن تاپ جدول وزن ورق روغنی را فراهم آورده است. 

فروش ورق روغنی فابریک در آهن تاپ

فروش ورق روغنی فابریک در آهن تاپ

 همانطور که بیان کردیم؛ یکی از پر کاربرد ترین مقاطع فولادی در صنعت، ورق روغنی فابریک است. تنوع بسیار بالای این ورق ها در مقدار عرض و ضخامت باعث شده است تا مشتریان زیادی تقاضای خرید این محصول را داشته باشند. جهت خرید این نوع از ورق های فولادی شما باید نوع آلیاژ ورق و ضخامت مورد نیاز خود را با توجه به موارد مصرف، مشخص نموده و سپس اقدام به سفارش آن نمایید.

شما می توانید جهت خرید انواع ورق های روغنی فابریک با ضخامت و عرض مورد نیاز، با کارشناسان مجموعه آهن تاپ در ارتباط باشید. آهن تاپ تامین کننده انواع ورق های روغنی فابریک با ضخامت 0.03 میلی متر الی 3 میلی متر در مدل های معمولی، نیمه کششی و فوق کششی است.جهت کسب اطلاعات بیشتر با متخصصان ما در تماس باشید.

نوشتن دیدگاه

سوالات متداول ورق روغنی فابریک

برتری ورق روغنی فابریک نسبت به ورق رول فرم چیست؟

ورق فابریک نسبت به ورق برش خورده دارای ابعاد دقیق تر و سطح صاف و بدون شکستگی دارد.

ورق روغنی فابریک را از کجا می توان خریداری کرد؟

ورق روغنی فابریک را از آهن تاپ می توان خریداری کرد. آهن تاپ عرضه کننده ورق روغنی فابریک باکیفیت است.