سبد خرید شما خالی می باشد.
وزن ورق استیل 316

اگر تا صبح از اهمیت محاسبه وزن ورق استیل ۳۱۶ بگوییم، بازهم کم است! در واقع یکی از مهم‌ترین کارهایی که باید پیش از خرید این محصولات انجام دهید، محاسبه وزن است. با این حال بسیاری از فروشگاه‌های اینترنتی همچون آهن تاپ اقدام به ارائه لیستی از وزن ورق‌های استیل کرده‌‌اند تا شما را از شر محاسبات خلاص کنند. اما اگر به دنبال یافتن فورمول محاسبات و برسی دقیق وزن‌ها هستید؛ پیشنهاد می‌کنیم این مقاله را از دست ندهید.

محاسبه وزن ورق استیل ۳۱۶

وزن ورق استیل از اهمیت بالایی برخوردار است. چرا که هنگام خرید این محصول، آن را نسبت به وزن می‌فروشند. اما هر نوع ورق استیل وزن خاص خود را دارد. کارخانه‌های تولید این محصول نیز فورمول‌های مشخصی برای تولید محصولات دارند.
از سوی دیگر تولید بسیاری از محصولات نیازمند اندازه گیری دقیق وزن ورق‌های استیل است. برای مثال اگر در تولید دارو کمی وزن ورق بیشتر باشد، اندازه گیری‌های تولید این محصولات با مشکل مواجه می‌شود. با عنایت به تمام این دلایل بود که در ادامه فورمول مخصوص محاسبه وزن ورق استیل ۳۱۶ را آوردیم.

محاسبه وزن ورق استیل ۳۱۶
مثال: برای مثال وزن ورق اسیتل ۳۱۶ با ۲۰۰۰ طول (۲ متر)، ۱۰۰۰ عرض (۲ متر) با ۰. ۶ میلیمتر ضخامت را به شکل زیر محاسبه می‌کنند.
۹. ۴۳ کیلوگرم = ۱ * ۲* ۰. ۶ * ۷. ۸۶
در واقع می‌توان فورمول بالا را به شکل زیر نگارش کرد:
وزن ورق استیل =طول * عرض * ضخامت * چگالی ورق استیل
چگالی ورق‌های استیل ۳۱۶ اگر ورق‌ها استاندارد باشند، برابر ۷. ۸۶ خواهد بود.
اما اگر می‌خواهید بدانید چرا محاسبه وزن ورق استیل ۳۱۶ از اهمیت بالایی برخوردار است. با استفاده از این فورمول می‌توان از بروز بسیاری از مشکلات پیشگیری کرد. یکی از این مشکلات فروشندگانی است که به دنبال کلاه گذاشتن سر مشتریان خود هستند. با دانستن این فورمول می‌توان صحت ادعای تولید کننده و فروشنده را به دقت برسی کرد. برآورد هزینه‌های ابتدایی شروع هر پروژه از اهمیت بالایی برخوردار است. درست است که با تغییرات روزانه قیمت در ایران نمی‌توان این برآورد را به دقت انجام داد، اما دسته کم حدود هزینه‌ها را برآورد خواهید کرد. از این رو اگر بدانید چقدر ورق استیل ۳۱۶ برای پروژه خود نیاز دارید، به سادگی می‌توانید هزینه‌ها را نیز برآورد کنید.
در بسیاری از پروژه‌ها وزن یک عامل اساسی و مهم است. برای بسیاری از ساختمان‌ها پیش از شروع پروژه برآورد وزن سازه صورت می‌گیرد. یکی از عوامل تاثیرگذار در برسی وزن سازه، وزن ورق‌های استیل است که در آن به کار رفته است. از سوی دیگر هرچه وزن ورق‌های شما بیشتر باشد، باید خودرو بزرگتر و با تحمل بالاتری را برای حمل و نقل انتخاب کنید. در دنیای حمل و نقل، هرچه وزن بیشتر باشد، هزینه‌های حمل و نقل نیز افزایش می‌یابد. قیمت ورق استیل 304 را می توانید در سایت آهن تاپ مشاهده کنید.

وزن مخصوص ورق استیل ۳۱۶

وزن مخصوص ورق استیل ۳۱۶

همانطور که می‌دانید ورق‌های استیل در انواع مختلف تولید و به بازار ارائه می‌شوند. دسته بندی این ورق‌ها بیشتر براساس آلیاژ‌های تشکیل دهنده آن هاست. اما فراموش نکنید براساس آنچه نیاز دارید باید این ورق‌ها را انتخاب کنید. یکی از عوامل تاثیرگذار روی انتخاب شما، وزن ورق‌های موردنیاز است. درباره ورق‌های استیل دانسیته یا چگالی از اهمیت بالایی برخوردار است. همانطور که اشاره کردیم، ورق‌های استیل استاندارد استیل ۳۱۶ دارای چگالی ۷. ۸۶ هستند. جالب است بدانید فورمول مورد استفاده در محاسبه وزن مخصوص ورق استیل ۳۱۶ با فورمول محاسبه وزن تسمه استیل یکسان است.
از دیگر عوامل موثر در محاسبه وزن مخصوص ورق استیل ۳۱۶، طول، عرض و ارتفاع محصول است. در فروشگاه اینترنتی آهن توپ انواع ورق‌های ۳۱۶ در ابعاد مختلف را می‌توان یافت. چگالی این ورق‌ها در حد استاندارد است. همچنین در صورتی که تمایلی به اندازه گیری وزن این محصولات ندارید، کارشناسان ما آماده ارائه دقیق‌ترین وزن و ابعاد محصولات به شما عزیزان هستند. مجموعه آهن تاپ یکی از بهترین انتخاب‌هایی است که می‌توان برای خرید محصولات آهنی و آلیاژی داشت. این مجموعه کار خود را از سال ۱۳۸۰ در بازار آهن شادآباد شروع کرده است. فروشگاهی با بیش از ۲۰ سال سابقه، به طور قطع می‌تواند نیازهای مشتریان را شناسایی کرده و براساس آن‌ها اقدام به ارائه محصولات کند.
دریافت اطلاعات کافی از محصولات در حوزه فروشگاه‌های اینترنتی از اهمیت بالایی برخوردار می‌باشد. مجموعه آهن تاپ فروشگاهی است که اطلاعات و اخبار به روز دنیای آهن آلات را در اختیار شما عزیزان قرار می‌دهد. همچنین می‌توانید به روز‌ترین قیمت‌ها را به صورت لحظه‌‌ای در سایت این مجموعه مشاهده کنید. کافی است یکبار سری به سایت ما بزنید.

نوشتن دیدگاه