سبد خرید شما خالی می باشد.
قیمت ورق استیل فلزات رنگین

به طور کلی فلزات موجود در طبیعت به دو گره اصلی تقسیم می شوند که عبارتند از: فلزات آهنی و فلزات رنگین یا غیر آهنی. آهن و آلیاژهای آن در دسته فلزات آهنی قرار دارند که تقریبا 90% از لوازم و قطعات مورد استفاده در صنایع مختلف را توسط این متریال تولید می کنند. از دلایل استفاده گسترده از فلزات آهنی می توان به استحکام بالا و فراوانی آن در طبیعت اشاره نمود. در این مقاله از آهن تاپ به معرفی فلزات رنگین می پردازم و ویژگی های آن را به صورت گذرا بررسی می کنیم.

معرفی فلزات رنگین

فلزات رنگین از انواع فلزات موجود در طبیعت است که دارای انواع مختلفی می باشد و هر کدام برای کاربردهای متفاوت مورد استفاده قرار می گیرند. به طور کلی همه فلزات به جز آهن و ترکیبات آن در گروه فلزات رنگین قرار دارند و از انواع فلزات رنگین می توان به مواردی مثل: روی، برنز، مس، آلومینیوم، نیکل، سرب و قلع اشاره نمود. آهن تاپ به عنوان عرضه کننده انواع ورق استیل فلزات رنگین با ابعاد و ضخامت های مختلف در ایران می باشد که محصولات موجود در سبد کالایی خود را با بهترین قیمت و در کوتاه ترین زمان ممکن در اختیار شما عزیزان قرار می دهد. کاربرد ورق استیل در صنایع گوناگون باعث شده این نوع ورق بسیار پرمصرف باشد. ورق استیل به عنوان یکی از فلزات رنگین که  در گریدهای مختلفی تولید می شود که این گرید ها عبارتند از:

  • ورق استیل نگیر 304: فاقد خاصیت مغناطیسی و مناسب برای جوشکاری و دارای قابلیت فرم پذیری بالا.
  • ورق استیل 316: استحکام بالاتر، مقاومت در برابر خوردگی و دارا بودن خاصیت ضد اسیدی.
  • ورق استیل 321: دارای مقاومت بالا در برابر خوردگی به دلیل وجود تیتانیوم در ترکیبات آن.
  • ورق استیل ۴۱۰: مقاومت بالا در برابر سایش.
  • ورق استیل 430: ورق استیل بگیر
  • ورق استیل Ti۳۱۶: مقاومت در برابر خوردگی به دلیل وجود عنصر مس در ترکیبات آن.
  • ورق استیل ۳۰۹: ورق استیل نسوز تا 1000 درجه
  • ورق استیل ۳۱۰: ورق نسوز تا 1050 درجه
  • ورق استیل 420

معرفی فلزات رنگین

قیمت ورق استیل فلزات رنگی

بازار فلزات رنگین در جهان در ماه های اخیر روندی به نسبت ثابت را طی نموده است. فاکتورهای مختلفی بر قیمت ورق استیل فلزات رنگین تاثیر دارد که از آن جمله می توان به قیمت جهانی هر فلز و تغییرات وابسته به آن، شیوع کرونا ویروس و همچنین قیمت ارز در بازار داخلی اشاره نمود. همچنین نوع ورق استیل نیز می تواند بر قیمت آن تاثیرگذار باشد، ورق استیل به شکل شیت برشی، کویل و فابریک کارخانه به بازار عرضه می گردد. تنوع ابعاد استاندارد ورق استیل نیز از مواردی است که بر قیمت آن اثر خواهد داشت. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه قیمت ورق استیل می توانید با کارشناسان مجرب آهن تاپ در تماس باشید.

نوشتن دیدگاه