سبد خرید شما خالی می باشد.
قیمت ورق گالوانیزه کانال کولر

قیمت ورق گالوانیزه کانال کولر با توجه به المان‌های مختلفی تعیین می‌شود. این محصول ویژگی‌های متفاوتی دارد که آن را از سایر ورق‌های فولادی متمایز می‌کند. در ادامه این مقاله قصد داریم شما را با این ویژگی‌ها و عوامل موثر بر قیمت ورق گالوانیزه کولر آشنا کنیم، پس با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید. شما می توانید انواع ورق گالوانیزه همچون ورق گالوانیزه کاشان و ورق استیل 304 را از سایت آهن تاپ تهیه کنید. 

قیمت ورق گالوانیزه کانال کولر

مشخصات و ویژگی‌های ورق گالوانیزه کانال کولر

ورق گالوانیزه یکی از محصولاتی است که در اکثر صنایع به کار گرفته می‌شود. این محصول با روند تولید خاصی که دارد، ویژگی‌های متنوعی پیدا می‌کند. همین ویژگی‌ها موجب شده از این محصول بتوان در قسمت‌های مختلف و صنایع گوناگون استفاده کرد. ورق‌های گالوانیزه مقاومت بالایی در برابر گرما دارد. به این معنی که بیشتر نوری که به آن تابیده شده است را انعکاس می‌دهد. همین انعکاس بالای نور خورشید موجب شده تا ورق‌های گالوانیزه یکی از بهترین انتخاب‌ها برای کانال کولر به شمار روند. یکی دیگر از ویژگی‌های خاص این ورق‌ها، مقاومت بالا در برابر رطوبت و آب است. این محصولات می‌توانند کولر شما را از هر گونه نفوذ آب بیمه کنند. البته این تنها در صورتی است که قسمت‌هایی که باید جوش داده شوند را به خوبی جوش بدهند. کیفیت جوش کانال کولر از اهمیت بالایی برخوردار است .از سوی دیگر این ورق‌ها دارای قابلیت جوشکاری و ماشین کاری هستند. روند تولید این ورق‌ها در ادامه تولید ورق‌های روغنی صورت می‌گیرد. روی ورق‌های گالوانیزه روکشی از جنس Zn می‌کشند. این روکش استاندارد خاصی دارد که براساس آن می‌توان تعیین کرد ورق گالوانیزه مدنظر مناسب چه کاری است. از سوی دیگر ظاهر ورق‌های گالوانیزه یکی دیگر از ویژگی‌هایی است که این ورق‌ها را مناسب کانال کولر کرده است. این ورق‌ها را می‌توان در ابعاد گوناگون برش داد. البته این ورق‌ها را هم به صورت ورق و هم به صورت ورق‌های برش خورده خریداری کرد.
هیچ ماده‌‌ای نیست که در کارخانه‌ها به کار گرفته شود، اما مقدار مشخصی از ناخالصی در آن دیده نشود. روی نیز یکی از این مواد است. زمانی که روی مذاب برای پوشش دهی روی سطح ورق سیاه یا همان ورق روغنی ریخته می‌شود، کریستال‌هایی روی سطح آن شکل می‌گیرند که نوعی عیب خاص روی سطح ورق گالوانیزه ایجاد می‌کنند. در اصطلاح فنی به این عیب‌ها، Spangle گفته می‌شود. هرچه مقدار این عیوب کمتر باشد به این معنی است که ورق گالوانیزه شما با کیفیت بالاتر است.

مشخصات و ویژگی‌های ورق گالوانیزه کانال کولر

عوامل موثر بر قیمت ورق گالوانیزه کانال کولر

عوامل بسیاری هستند که قیمت ورق گالوانیزه کانال کولر را تعیین می‌کنند. یکی از مهم‌ترین عوامل، اسپنگل یا همان پولک‌های ورق گالوانیزه است. هرچه مقدار این عیوب کمتر باشد، قیمت ورق گالوانیزه کانال کولر بیشتر خواهد بود، چرا که هزینه‌های تولید آن، به خصوص مواد اولیه بیشتر است. ابعاد ورق‌های گالوانیزه همانند ورق‌های دیگر از اهمیت بالایی برخوردار است. به طور کلی این ورق‌ها را به دو شکل برش خورده و عمده می‌توان تهیه کرد. ابعاد ورق‌هایی که به صورت برش نخورده به فروش می‌رسند، تنها با عرض آن‌ها و ضخامتشان بیان می‌شود. این در حالی است که برای ورق‌های برش خورده باید طول را نیز در نظر بگیرید. جرم پوشش از اهمیت بالایی برخوردار است. هرچه جرم پوشش بیشتر باشد، کیفیت پوشش بیشتر خواهد بود. این عدد با مقدار خوردگی، استحکام و قیمت رابطه مستقیم دارد. همچنین میزان ناخالصی پوشش تعیین می‌کند از این ورق در کجا می‌توان استفاده کرد. کارخانه تولید کننده یکی دیگر از مواردی است که می‌تواند قیمت ورق گالوانیزه کانال کولر را تعیین کند. تفاوت ورق‌های گالوانیزه تولید شده در کارخانه‌های مختلف آن قدر زیاد است که تنها با نگاه کردن هم کم و بیش می‌توان این موضوع را فهمید. کارخانه‌های بسیاری هستند که این محصول را در ایران تولید می‌کنند. از جمله این کارخانه‌ها می‌توان به کارخانه فولاد گالوانیزه کاشان، مجتمع فولاد اصفهان و کارخانه ورق گالوانیزه هفت الماس اشاره کرد، اما این کارخانه‌ها تنها کارخانه‌هایی نیستند که محصولات خود را در بازار ایران ارائه می‌دهند. خرید ورق گالوانیزه کانال کولر با بهترین قیمت تنها با آهن تاپ ممکن است. این مجموعه با نزدیک به بیست سال سابقه بهترین مرکز فروش آهن آلات در کرج است که آماده ارائه بهترین ورق گالوانیزه از کارخانه‌های مختلف به شما عزیزان است. برای دریافت این محصولات کافی است با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرید.

نوشتن دیدگاه