سبد خرید شما خالی می باشد.
ابکاری گالوانیزه رنگ متفاوت

پیش از این که بدانید آبکاری گالوانیزه چیست؟ باید ابتدا ورق های گالوانیزه را بشناسید. این نوع ورق ها از جنس آهن و پوشش روی می باشند و به این پوشش گالوانیزه می گویند. این نوع آبکاری یک نوع پوشش است که برای تثبیت، کیفیت و بالا بردن مقاومت شیء مورد نظر استفاده می شود.

آبکاری گالوانیزه

در آبکاری گالوانیزه از کروماته استفاده می شود که مبتنی بر فناوری نانو است. جالب است بدانید که گالوانیزه دوستدار محیط زیست می باشد. آبکاری گالوانیزه بیشتر به منظور جلوگیری از خوردگی فلزات به کار برده می شود و شما می توانید آبکاری گالوانیزه را در سایت آهن تاپ با رنگ های سفید، مشکی، سبز و زرد مشاهده کنید که جزئی از گالوانیزه سرد می باشند، و در ادامه مطالب با آن دسته از گالوانیزه آشنا خواهید شد.
اگر در هنگام گالوانیزه فلز، از مواد اولیه خوب و مرغوبی استفاده نکنیم، دوام آبکاری پایین می آید. همچنین عواملی مثل شرایط محیطی و شرایط آبکاری نیز در کیفیت آبکاری گالوانیزه تاثیرگذار هستند.

ابکاری گالوانیزه رنگ متفاوت

آبکاری ورق گالوانیزه با رنگ متفاوت

برای رفع نیاز صنایع مختلف، میتوان ورق های گالوانیزه را با رنگ های متفاوتی آبکاری کرد. شما در سایت آهن تاپ می توانید انواع مختلف آبکاری ورق گالوانیزه در رنگ های مختلف را مشاهده کرده و برای دریافت اطلاعات بیشتر با پشتیبانی سایت تماس بگیرید.
آبکاری گالوانیزه به صورت سرد و گرم انجام می شود. مبدأ آبکاری گالوانیزه گرم به 150 سال قبل باز می گردد. در این روش گالوانیزه فلز مورد نظر آغشته به مواد مذاب می شود و در دمایی حدود 460 درجه سانتیگراد قرار می گیرد و پس از آن فلز با اکسیژن و کربن واکنش ایجاد می کند و به فلزی مقاوم در برابر سختی و خورندگی تبدیل می شود، اما در آبکاری گالوانیزه سرد، مقداری نمک را روی فلز مورد نظر می ریزند و لایه‌ی گالوانیزه ای حدود 25 میکرون حاصل می شود و این لایه بسیار براق است.
گالوانیزه گرم برای فلزاتی که در مکان باز هستند، مانند: گاردیل جاده ها، لوله های آب و دکل ها مورد استفاده قرار می گیرد. گالوانیزه سرد برای فلزاتی که در مکان های بهداشتی یا در خودروسازی و ساخت پیچ و مهره هستند، مورد استفاده می باشد. تشخیص این که آیا در این فلز گالوانیزه سرد به کار رفته است یا گرم را می توان از رنگ براق یا کدر آن فلز تشخیص داد. فلزاتی که گالوانیزه سرد شده باشند، پوشش درخشان دارند و فلزاتی که در آن ها از گالوانیزه گرم استفاده شده باشد رنگی مات دارند.

ابکاری گالوانیزه رنگ متفاوت
گالوانیزه سرد و گرم تفاوت هایی دارند، مثلاً در گالوانیزه سرد ضخامت لایه بسیار کم است، اما در گالوانیزه گرم ضخامت لایه‌ی روی فلز بسیار ضخیم و مقاوم تر می باشد. گالوانیزه سرد به دلیل ضخامت کم برای زدگی مورد استفاده قرار می گیرد، و همان طور که در بالا گفته شد، رنگ و پوششی براق دارد. در مقابل آن گالوانیزه گرم، مات و رنگ کدر و سختی دارد. شما خریداران عزیز می توانید تمامی این محصولات را در سایت آهن تاپ مشاهده کنید و در صورت رضایت نسبت به خرید و گالوانیزه فلز مورد نظر اقدام کنید. مشاوران ما، شما عزیزان را در این مسیر هدایت و راهنمایی خواهند کرد.

نوشتن دیدگاه