سبد خرید شما خالی می باشد.

ورق روغنی با اعمال فرایندهایی روی ورق سیاه به روش نورد سرد ساخته می‌شود و کارخانه‌های زیادی در ایران و جهان به تولید این محصول پر مصرف مشغول هستند.‌ ایران کارخانه‌های زیادی دارد که مهم‌ترین آن‌ها کارخانه فولاد مبارکه اصفهان، کارخانه فولاد غرب، کارخانه هفت الماس و ورق روغنی گیلان است. قیمت ورق روغنی فولاد مبارکه را می توانید از سایت آهن تاپ استعلام بگیرید. کارخانه شاگانگ، بائواستیل، آرسلومیتال در خارج از ایران فعالیت دارند و این شرکت‌های بزرگ توانسته‌اند نیاز بازار داخلی و خارجی را به خوبی برطرف سازند. این کارخانه‌ها از تجهیزات پیشرفته و اتوماتیکی برخوردار هستند، به همین دلیل سرعت تولید ورق در آن‌ها بسیار زیاد است و توانسته پاسخگوی نیاز بازارها باشد. در این کارخانه نیروهای متخصص و فنی در کنار مهندسین مشغول فعالیت هستند و توانسته ‌اند محصولی درجه یک مطابق با استانداردهای روز دنیا روانه بازار کنند. ساخت و طراحی این ورق نیاز به مهندسی و اطلاعات خاصی دارد که خوشبختانه مهندسان ایرانی از این جهت پیشرفته و به روز هستند. شرکت های ایرانی با به کارگیری جدید ترین تکنولوژی و دستگاه های پیشرفته جهان، موفق به ساخت و طراحی ورقی شده اند که مطابق استاندارد جهان است و در کل دنیا متقاضی دارد. شما عزیزان می توانید برای خرید انواع ورق های روغنی به آهن تاپ مراجعه کنید، همچنین اگر نمی دانید که ورق روغنی فابریک چیست؟، در سایت آهن تاپ اطلاعات جامع و گسترده ای درباره آن شرح داده شده است.

کارخانه های تولید ورق روغنی

معرفی کارخانه های تولید کننده ورق روغنی ایران

کارخانه‌های زیادی در ایران و جهان در حال ساخت ورق‌های روغنی هستند و توانسته‌اند با تولید انبوه زمینه را برای صادرات هم فراهم سازند. از شرکت‌های معتبر داخلی می‌توان به کارخانه فولاد مبارکه اصفهان، کارخانه فولاد غرب، کارخانه هفت الماس و ورق روغنی گیلان اشاره کرد که سابقه فعالیت آنها زیاد است و هر ساله به تنوع سبد محصولات خود اضافه می‌کنند. قیمت ورق روغنی 3 میل در سایت آهن تاپ نسبت به سایر مجموعه ها مقرون به صرفه تر است، برای مشاهده قیمت به صفحه موردنظر وارد شوید. شرکت های بزرگ ایرانی اولین تولید کننده ورق روغنی در خاورمیانه هستند. این شرکت ها با استفاده از آخرین تکنولوژی های روز دنیا توانسته اند تجهیزاتی درجه یک را تولید کنند و باعث رونق اقتصادی کشور شوند. ورق‌های تولید ایران مطابق با استانداردهای جهانی است و از نظر امنیت کاملا تست شده است و مهر استاندارد در بسته بندی های آن حک شده است. این نمونه‌ها به خاطر کیفیت عالی و قیمت استثنایی به بسیاری از نقاط جهان به ویژه کشور های حاشیه خلیج فارس صادر می گردند و باعث افزایش بهبود وضعیت اقتصادی کشور می شوند. خریداران محترم توجه داشته باشند که قبل از خرید نمونه خارجی حتما از تولیدات داخلی دیدن نمایند و با مقایسه کیفیت و قیمت بهترین گزینه را انتخاب کنند که بی شک برندهای ایرانی جزء اولین انتخاب خریداران قرار می گیرد. کارخانه‌های داخلی توانسته‌اند با اشتغال‌زایی بیشتری نرخ بیکاری را هم در کشور کاهش دهند. کاربرد ورق روغنی در صنعت بسیار گسترده است به همین دلیل افراد زیادی به دنبال استعلام قیمت ورق روغنی هستند. برای استعلام قیمت ورق روغنی کافیست به آهن تاپ بپیوندید. مشخصات فنی ورق روغنی st12 که بسیار کاربردی است را در سایت آهن تاپ قرار داده ایم.

معرفی کارخانه های تولید کننده ورق روغنی ایران

کارخانه های تولید ورق روغنی جهان

علاوه بر کارخانه‌های داخلی، کارخانه های بزرگ خارجی هم در تولید ورق روغنی با‌کیفیت نقش دارند. کارخانه شاگانگ، بائواستیل، ارسلومیتال به عنوان بزرگترین تولید‌کنندگان معرفی می‌شوند که حجم بالایی از تولید سالیانه را به خود اختصاص داده اند. این شرکت‌ها با کسب رتبه بهترین واحد نمونه صنعتی، واحد نمونه استاندارد و صادر کننده نمونه توانسته‌اند از رقبای خود پیشی بگیرند و موفقیت چشمگیری داشته باشند .قیمت مناسب محصولات این شرکت‌ها به بازار خرید ورق روغنی رونق بخشیده است. این شرکت های تولیدی به خوبی از بازارهای فروش خود اطلاع دارند و به همین سبب خدمات گسترده ای را برای خرید و فروش تدارک می بینند. این تولید کنندگان از همان شروع کار تعهدی مبنی بر رعایت دقیق حقوق مصرف کنندگان نظیر کیفیت مطلوب و مناسب، استمرار در بهبود سطح کیفی محصولات، کنترل قیمت تمام شده و مناسب و همچنین تحویل به موقع محصول را سر لوحه کار خود قرار داده اند و توانسته اند یکی از موفق ترین ها در این عرصه باشد. سابقه زیادی که برخی کارخانه‌ها دارند باعث شده تا بتوانند به توسعه و پیشرفت خوبی در این حوزه دست پیدا کنند. کارخانه‌های خارجی برای تولید بیشتر نیروی انسانی و تجهیزات بیشتری استخدام کرده اند و توانسته‌اند تولید را به حجم انبوه برسانند که پاسخگوی نیاز بازارهای داخلی و خارجی باشند. انواع ورق سه میل موجود در آهن تاپ با بهترین متریال ها ساخته شده اند، جهت خرید ورق ۳ میل می توانید به قسمت محصولات سایت مراجعه کنید. قیمت ورق روغنی فولاد غرب را می توانید از سایت آهن تاپ استعلام بگیرید.

نوشتن دیدگاه