سبد خرید شما خالی می باشد.
نمودار قیمت ورق روغنی

ورق روغنی چیست؟ یکی از پرکاربردترین محصولات فولادی ورق روغنی یا نورد سرد است. با توجه به اینکه این محصول آبکاری می‌شود از کیفیت ظاهری بسیار بالایی برخوردار است و همین امر باث شده این محصول در پروژه‌هایی که ظاهر سازه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار باشد مورد استفاده قرار گیرد. از کاربردهای ورق روغنی می‌توان به ساخت مبلمان فلزی، لوازم خانگی، آبگرمکن، ظروف فلزی، تیغه‌های فن، صنعت خودروسازی و موارد دیگر اشاره کرد. ورق روغنی بر اساس گریدهای مختلف با نام اختصاری st تولید شده و به سه گروه ورق روغنی معمولی st12، ورق روغنی نیمه کششی st13 و ورق روغنی فوق کششی st14 دسته بندی می‌شود. ورق روغنی با ویژگی‌های منحصر به فردی نظیر برخورداری از سطح صاف، بهبود قابلیت تراش و ماشین کاری و تحمل فشارهای بالا در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. شما عزیزان می توانید برای استعلام قیمت ورق روغنی st14 ، قیمت ورق st12 و سایر انواع ورق روغنی با کارشناسان آهن تاپ تماس بگیرید.

تحلیل و نمودار قیمت ورق روغنی

با اوج گرفتن سرمایه گذاری و افزایش اعتماد مردم به بازار بورس آگاهی از ویژگی‌های ورق روغنی و قیمت آن در بازار آزاد و بورس بسیار مهم شده است. لازم به ذکر است که قیمت ورق روغنی در بازار آزاد و بورس متفاوت هستند. همانطور که می‌دانیم علاوه بر سهام کارخانجات محصولات نیز در بورس خرید و فروش می‌شوند و محصولات فولادی از محبوب‌ترین محصولاتی هستند که افراد بر روی آنها سرمایه گذاری می‌کنند. مهمترین و معتبرترین کارخانه تولید کننده ورق روغنی، کارخانه فولاد مبارکه اصفهان، شرکت صنایع هفت الماس قزوین و فولاد غرب آسیا هستند که با فروش بیشتر محصولات خود در بازار بورس نقش کلیدی در این بازار ایفا می‌کنند. به همین منظور بررسی نمودار قیمت ورق روغنی به شما چشم اندازی از این محصول در بورس می‌دهد. اگر قیمت ورق‌های فولادی مختلف مانند قیمت ورق روغنی روند نزولی داشته است و افت قیمت‌ها در بازار تداوم داشته باشد قاعدتا سرمایه گذاری منطقی به نظر نمی‌رسد. همچنین اگر در نمودار قیمت ورق روغنی شاهد کاهش افت قیمت باشیم، این امکان وجود دارد که قیمت ورق روغنی به ثبات برسد. با بررسی نمودار قیمت ورق روغنی در سال گذشته بیشتر با این موضوع آشنا خواهیم شد. شما عزیزان می توانید آرشیو قیمت ورق روغنی و سایر اطلاعات لازم درباره این محصول را در وبسایت فروشگاهی آهن تاپ مشاهده کنید.

تحلیل و نمودار قیمت ورق روغنی

تغییرات 1 ساله قیمت ورق روغنی

همانطور که پیش از این گفتیم ورق روغنی در صنایع مختلف کاربردهای فراوانی دارد. هر محصولی که از کاربرد بیشتری برخوردار باشد قیمت آن نیز برای سرمایه گذاران و صاحبان صنایع اهمیت پیدا می‌کند. از مهمترین عوامل تاثیر گذار در تعیین قیمت ورق روغنی، علاوه بر میزان و افزایش کاربرد، قیمت دلار است. با توجه به افزایش قیمت نرخ دلار از سال ۱۳۹۹ تا کنون شاهد افزایش قیمت ورق روغنی در بازار سرمایه هستیم. توجه داشته باشید که شناسایی روند کاهش و افزایش نرخ ارز می‌تواند به شما در سرمایه گذاری کمک کند. همچنین لازم به ذکر است که انواع ورق روغنی در سال گذشته از قیمت مختلفی برخوردار بوده است. برای نمونه قیمت ورق روغنی فولاد مبارکه از اواخر سال ۱۳۹۸ روند افزایشی داشته است. افزایش قیمت ورق روغنی تا اردیبهشت ۱۳۹۹ ادامه داشته و برای یک ماه آینده از ثبات برخوردار بوده است. سپس با یک جهش قیمت تا ماه مرداد، افزایش قیمت به صورت پله‌ای اما مداوم بوده است. قیمت ورق روغنی در ماه بهمن به شدت افزایش یافته است اما تا فروردین ۱۴۰۰ با افزایش ناچیزی را تجربه کرده است. با بررسی قیمت ورق روغنی در ماه‌های مختلف سال ۱۳۹۹ و بررسی افزایش و کاهش قیمت ارز می‌توان تا حدودی قیمت ورق روغنی را در ادامه سال ۱۴۰۰ پیش‌بینی کرد. برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با نمودار قیمت ورق روغنی و تحلیل جامع آن با کارشناسان ما در آهن تاپ تماس حاصل فرمایید. شما عزیزان می توانید به جای استعلام قیمت ورق روغنی در بورس، اطلاعات لازم درباره قیمت این محصول را در وبسایت فروشگاهی آهن تاپ مشاهده کنید. آهن تاپ عرضه کننده ورق روغنی فولاد مبارکه اصفهان است. ورق روغنی مبارکه را از آهن تاپ بخرید. قیمت ورق روغنی اصفهان را در سایت آهن تاپ مشاهده کنید.

نمودار قیمت ورق روغنی 1400

ورق روغنی که اغلب به روش نورد سرد تولید می شود، با کیفیت بسیار بالایی عرضه می شود و به واسطه آن، از کیفیت عالی نیز برخوردار است. به دلیل اینکه این ورق ها به روش نورد سرد تولید می شوند به آن ها ورق سرد هم می گویند. قیمت ورق روغنی به عوامل مختلفی بستگی دارد که با توجه به همه این عوامل، روند پیش روی قیمت ورق روغنی نیز تغییر پیدا می کند. از این رو نمودار قیمت ورق روغنی 1400 را برای شما عزیزان در اینجا قرار داده ایم تا راحت تر بتوانید قیمت ورق روغنی را پیش بینی کنید. ورق روغنی تنوع ضخامت بالایی را در میان سایر ورق های فولادی دارد و همچنین کارخانه های معتبر زیادی در سراسر کشور مشغول به تولید ورق روغنی هستند. کارخانه فولاد مبارکه اصفهان، کارخانه فولاد غرب، کارخانه هفت الماس، کارخانه فولاد کاشان و سایر کارخانه ها، از کارخانه های سازنده ورق روغنی هستند. ورق روغنی فابریک یکی از ورق های روغنی عرضه شده رد آهن تاپ است. کارخانه تولید کننده، کیفیت ورق روغنی تولید شده، میزان عرضه و تقاضا، متریال به کار رفته در آن، قیمت دلار و بازار ارز، هزینه حمل و نقل و... از عوامل موثر در تعیین قیمت ورق روغنی هستند. در اینجا نمودار قیمت ورق روغنی 1400 را مشاهده می کنید:

نمودار قیمت ورق روغنی 1400

نوشتن دیدگاه

سوالات متداول نمودار قیمت ورق روغنی

آیا هنگام خرید ورق روغنی تحلیل نمودار ورق روغنی لازم است؟

بله با مشاهده نمودار قیمت ورق روغنی و تحلیل و بررسی آن از نوسانات قیمت ورق روغنی مطلع می شوید تا خریدی بی ضرر داشته باشید.

نمودار قیمت ورق روغنی نشان دهنده چیست؟

نمودار قیمت ورق روغنی نشان دهنده تغییرات قیمت در روزها و حتی ماه های گذشته است. با بررسی نمودار قیمت ورق روغنی می توان قیمت آن را در ماه های آینده پیش بینی کرد.