سبد خرید شما خالی می باشد.
ضایعات فله روغنی چیست

آهن آلات و کلیه محصولات فولادی پیکره اصلی یک سازه، وسیله نقلیه، پل و مانند آن را می سازند. در واقع استحکام این گونه مواد باعث می شود تا اسکلت بندی یک محصول یا ساختمان را بتوان بر اساس آن بنا کرد و سپس با مصالح دیگر آن را تکمیل نمود. ویژگی های ساختاری این گونه مواد باعث شده است تا حتی با گذشت سالیان طولانی نیز هم چنان استحکام خود را حفظ کنند، به طوری که پس از تخریب یا جداسازی قطعات یک محصول می توان از ضایعات آهنی و فلزی باقی مانده آن استفاده ای بهینه داشت. احتمالا تاکنون اصطلاح ضایعات آهن یا قراضه آهن را شنیده اید. جالب است بدانید که علی رغم معنایی که از این اصطلاح استنباط می شود، ضایعات آهن می تواند به عنوان ماده اولیه برای تولید محصولات مختلف به کار گرفته شود. در واقع ضایعات آهن زباله های با ارزشی هستند که ارزش پولی زیادی نیز دارند. کاربرد ورق روغنی را می توانید در مقاله درج شده مطالعه کنید.

ضایعات فله روغنی چیست

ضایعات فله روغنی

ضایعات روغنی نیز گونه ای از ضایعات فلزی به حساب می آیند. به طور کلی ورق های روغنی از تولید فولاد با روش نورد سرد به دست می آیند که به صورت رول یا صفحه به فروش می رسند. اساس تولید ورق های روغنی برای ساخت خودرو، لوازم خانگی، مبلمان اداری، نقاشی قطعات و مانند آن ها است. اما ممکن است در خط تولید ورق روغنی، باقی مانده یا پسماندهایی از جنس ورق روغنی وجود داشته باشند که برای مصارف صنعتی قابل استفاده نباشند. در این گونه موارد ضایعات روغنی در تولید محصولات دیگر به کار برده می شوند. البته گاهی ممکن است ورق های روغنی استفاده شده و حتی زنگ خورده نیز از تخریب سازه ها و محصولات صنعتی باقی بماند. جالب است بدانید که این گونه ضایعات روغنی نیز ارزش خاص خود را دارند و در بخشی از تولیدات صنعتی به کار گرفته می شوند. به طور کلی ضایعات فله روغنی بیشترین قیمت را در بین انواع ضایعات دارد و بسیار با ارزش محسوب می شوند. برای خرید ضایعات فله روغنی یا اطلاع از قیمت روز آن می توانید به وب سایت فروشگاه آهن تاپ مراجعه کنید. کاربرد ورق روغنی در صنعت بسیار گسترده است به همین دلیل افراد زیادی به دنبال استعلام قیمت ورق روغنی هستند. برای استعلام قیمت ورق روغنی کافیست به آهن تاپ بپیوندید. ورق روغنی شادآباد نیز با بالاترین کیفیت در سایت آهن تاپ موجود است.

ضایعات فله روغنی

کاربرد ضایعات فله روغنی چیست؟

ضایعات آهنی و فلزی دسته بندی های خاص خود را دارند. برای مثال انواع ضایعات آهن در گروه های ضایعات ویژه، ضایعات سوپر ویژه، ضایعات آهن روغنی، ضایعات آهن گالوانیزه، ضایعات آهن درجه یک تا چهار و مانند آن ها تقسیم بندی می شوند. ضایعات فله روغنی شامل باقی مانده یا پسماند ورق های روغنی تولید شده با نورد سرد هستند که ممکن است به صورت زنگ زده یا سالم جمع آوری شوند. کاربرد عمده ضایعات آهن در کشورهای پیشرفته، استفاده از آن ها در تولید قطعات است. به این صورت که ابتدا آن ها را پودر می کنند و ضمن اضافه کردن عناصر مورد نیاز، مجددا به خط تولید وارد می کنند. اما در کشور ایران از ضایعات آهن برای ذوب در کوره ها استفاده خواهد شد. به طور کلی ضایعات آهن پس از ذوب در کوره ها به شمش های چدنی و فولادی تبدیلمی شوند و سپس به کارگاه های ریخته گری تحویل داده می شوند. عمده مصرف این نوع شمش های بازیافت شده، در ساخت قطعات ریخته شده فولاد و چدن است. علاوه بر این ضایعات فلزی می توانند به صورت ترکیب شده با آهن یا بدون ترکیب با آن باشند. گروه اول در ساخت بدنه خودرو، اسکلت های ساختمانی و یا حتی تولید ریل های راه آهن به کار برده می شوند. با توجه به کاربردهای گسترده ای که این نوع ضایعات آهنی دارند، بازیافت آن ها در کشور ما بسیار ارزشمند تلقی می شود. گروه دوم نیز که فاقد آهن هستند (مثل آلومینیوم) می توانند منشا قوطی های کنسرو و ورقه های فویل باشند. ضایعات ورق روغنی در صنایعی همچون صنعت خودرو و لوازم خانگی، تجهیزات صنعتی و ساختمانی ایجاد می شوند که در طی عملیات مشخصی نیاز به آماده سازی دارند. شما عزیزان می توانید برای استعلام قیمت ضایعات ورق روغنی با آهن تاپ در تماس باشید. همچنین جهت خرید ورق آجدار می توانید از سایت آهن تاپ اقدام کنید.

کاربرد ضایعات فله روغنی چیست؟

آهن تاپ عرضه کننده ضایعات فله روغنی

فروشگاه اینترنتی آهن تاپ یکی از بهترین فروشگاه های در حال حاضر برای خرید اینترنتی آهن آلات و ضایعات فله روغنی به حساب می آید. شما می توانید با مراجعه به این فروشگاه اینترنتی می توانید از قیمت روز ضایعات فله روغنی مطلع شوید. به طور کلی فروشگاه آهن تاپ مرجعی مطمئن برای خرید و دریافت قیمت روز انواع ورق شامل ورق آجدار، ورق سیاه، ورق اسید شویی، ورق استیل، ورق گالوانیزه، ورق رنگی، ورق شیروانی و ورق روغنی به حساب می آید، همچنین شما می توانید برای اطلاع از نحوه خرید، ثبت سفارش می توانید و کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان آهن تاپ در ارتباط باشید. ورق استیل 316 یکی از بهترین نوع ورق استیل است که در آهن تاپ عرضه می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان آهن تاپ تماس حاصل فرمایید.

نوشتن دیدگاه