سبد خرید شما خالی می باشد.
فروش ورق روغنی شادآباد

ورق روغنی چیست؟ ورق روغنی به نوعی ورق فولادی گفته می‌شود که با تکنولوژی نورد سرد تولید می‌گردد. در نورد سرد، ورق‌های ضخیم به ورق‌های نازک‌تر تبدیل می‌شوند که علاوه بر ظاهر درخشان و یکدست، از استحکام کششی بسیار بالایی نیز برخوردار می‌گردند. ورق روغنی شادآباد بر اساس عملیاتی که روی آنها انجام می‌پذیرد و آلیاژشان در سه درجه ورق روغنی شادآباد معمولی st12، ورق روغنی شادآباد نیمه کششی st13 و ورق روغنی شادآباد فوق کششی st14 رده بندی می‌شوند. ورق روغنی شادآباد در وزن‌ها، ابعاد و ضخامت‌های مختلفی در بازار به فروش می‌رسند. ضخامت ورق روغنی شادآباد موجود در بازار به طور معمول بین ۰.۰۳ تا ۳ میلی‌متر و عرض ۱۰۰ و ۱۲۵ سانتی‌متر است. کاربرد ورق روغنی در صنعت بسیار گسترده است به همین دلیل افراد زیادی به دنبال استعلام قیمت ورق روغنی اصفهان، تبریز، تهران و سایر شهر های صنعتی ایران هستند. برای استعلام قیمت ورق روغنی کافیست به آهن تاپ بپیوندید. همچنین برای خرید ورق فولاد مبارکه می توانید به این سایت مراجعه کنید. 

انواع ورق روغنی شادآباد بر اساس درجه

  • ورق روغنی معمولی st12 با برخورداری از استحکام فشاری بالا در صنعت خودروسازی بکار برده می‌شود.
  • ورق روغنی نیمه کششی st13 دوام سطحی بالایی دارد و در صنعت ساخت لوازم خانگی کاربرد دارد.
  • ورق روغنی فوق کششی st14 که علاوه بر استحکام فشار و دوام سطحی، ضد سایش است در صنایع مختلف مصرف می‌شود.

برای ورق روغنی قیمت متفاوتی از سوی عرضه کنندگان این محصول اعلام می شود برای خرید ورق روغنی با بهترین قیمت کافیست به آهن تاپ بپیوندید. آهن تاپ عرضه کننده بهترین ورق های روغنی، استیل، آجدار و... است. یکی از بهترین ورق های استیل، ورق استیل 316 است. هر نوع ورق که بخواهید را می توانید از آهن تاپ بخرید.

ورق روغنی شادآباد

ورق روغنی شادآباد با توجه به ظاهر تمیز و یکنواخت در صنایعی که ظاهر و دقت حرف اول را می‌زنند کاربرد فراوانی دارد. از این محصول در صنایعی نظیر ساختمان سازی، صنعت خودروسازی، ساخت بشکه و مخزن‌های فلزی، مبلمان فلزی، وسایل منزل و صنایع دیگر استفاده می‌شود. ورق روغنی شادآباد به دلیل استحکام بالا در ساخت بدنه خودرو و اگزوز کاربرد بسیار زیادی دارد. از معتبرترین و بزرگترین تولید کنندکنندگان ورق روغنی در ایران می‌توان از کارخانه‌های فولاد مبارکه اصفهان، شرکت فولاد غرب و شرکت هفت الماس نام برد. شما عزیزان می توانید آرشیو قیمت ورق روغنی هفت الماس و سایر اطلاعات لازم درباره این محصول را در وبسایت فروشگاهی آهن تاپ مشاهده کنید. ورق روغنی فابریک با توجه به استانداردهای جهانی در سایزهای متفاوتی تولید می شود و ضخامت های متفاوتی دارد، از این رو با در نظر گرفتن کاربرد می توان بهترین ضخامت را انتخاب کرد.

ورق روغنی شادآباد

مزایای ورق روغنی شادآباد

  • ورق روغنی شادآباد از مقاومت بالایی در برابر فشار و آسیب‌های فیزیکی برخوردار است
  • ورق روغنی شادآباد نسبت به دیگر ورق‌ها بسیار رنگ پذیرتر است
  • ورق روغنی شادآباد در ابعاد، ضخامت‌ و سایزهای گوناگونی تولید می‌شود
  • ورق روغنی شادآباد در ابعاد بزرگتر از استحکام بسیار بالایی برخوردار است

قیمت ورق روغنی شادآباد

عوامل مختلفی در تعیین قیمت ورق روغنی شادآباد دخیل است و هر گرید ورق روغنی شادآباد از قیمت مخصوص به خود برخوردار هستند. ابعاد ورق روغنی، وزن ورق روغنی، ضخامت ورق روغنی، قیمت آهن روز و همچنین قیمت ارز روز نیز در قیمت گذاری ورق روعنی شادآباد نقش اساسی دارند. کارخانه تولید کننده ورق روغنی شادآباد با توجه به روشی که محصول را تولید می‌کند و مواد اولیه از فاکتورهای تعیین کننده قیمت ورق روغنی شادآباد است. آخرین عامل نیز هزینه حمل و نقل است که در نهایت به فاکتور شما اضافه می‌گردد. شما عزیزان می توانید برای استعلام قیمت ورق روغنی st14 و سایر انواع ورق روغنی با کارشناسان آهن تاپ تماس بگیرید. آهن تاپ عرضه کننده ورق روغنی مبارکه است. این ورق روغنی باکیفیت را از آهن تاپ بخرید.

بازار آهن شادآباد

شما می‌توانید در بازار آهن شادآباد به انواع مختلف ورق‌های فولادی، از جمله ورق استیل، ورق روغنی، ورق آلومینیوم و محصولات دیگر به راحتی دسترسی پیدا کنید. فروشگاه آنلاین آهن تاپ به شما این امکان را می‌دهد تا ورق روغنی مورد نیاز را براساس کارخانه تولید کننده، جنس، ضخامت و ابعاد پیدا کرده و با یکدیگر مقایسه کنید تا در نهایت بتوانید بهترین ورق روغنی شادآباد را خریداری کنید. به شما پیشنهاد می‌کنیم با توجه به گستردگی محصولات فولادی موجود در بازار، قبل از اقدام به خرید ورق روغنی شادآباد با متخصصان آهن تاپ تماس حاصل فرمایید و از مشاوره رایگان آنها بهره‌مند شوید. به جای استعلام قیمت ورق روغنی در بورس، برای کسب اطلاعات لازم درباره قیمت این محصول به فروشگاه اینترنتی آهن تاپ مراجعه کنید.

نوشتن دیدگاه