سبد خرید شما خالی می باشد.
نوساناتی تلخ درباره ی ورق گالوانیزه

در بازار داخلی، امروزه طبق روند بررسی کارشناسان، تغییر نرخ ورق گالوانیزه مدام در حال نوسان بوده و این بلاتکلیفی ورق گالوانیزه برای شرکت های مربوطه نگرانی به همراه داشته است.
ضخامت های مختلف این ورق در بازار با قیمت های متغیر و ثانیه ای معامله می شود و قطعیت نرخ را نمی توان اعلام کرد. تورم و اتفاقات بازار جهانی بی تاثیر در این اتفاق نبود ه است.رفته رفته معاملات فلزی کم و کمتر شده است و سرمایه گزاران تصمیم بر فاصله گرفتن از بازار ورق گالوانیزه گرفتند.

ورق گالوانیزه قربانی التهاب قیمت ها

تحلیل گران معتقدند با روند کاهش بورس و نواسناتی که هنوز قصد بر رهاکردن این شرایط ندارد نمی توان به این زودی ها منتظر خبرهای خوب در بازار گالوانیزه بود.حتی سردشدن هوا نیز بر این بازار تاثیر خواهد گذاشت.اعتصاب صنعت حمل و نقل و آمدن فصل زمستان هردو در کنارهم مسیر را برای توقف بازار گالوانیزه فراهم کرده است.در حال حاضر کارخانه ها راهی جز عقب نیشینی تا ثبات بازار نیستند.فعالیت های تولیدی با سونامی کاهش روبروست.

سونامی ارز ، سقوط ارزش ورق گالوانیزه در کارخانه های داخلی

چالش بالابردن نرخ ارز و تلاش بعضی شرکت ها در افزایش نرخ گالوانیزه در شرکت ها خیلی مشهود است.هراس از سقوط ارزش ورق در بازار تلاش بر حفظ قیمت هستند.اعلام آمار و مغایرت با نرخ های واقعی در معاملات باعث سردرگمی و بی اعتمادی گردیده است.عدم اعلام دقیق ضخامت ها و قیمت های مورد نظر از یک طرف و محدودیت ارائه در بازار از طرف دیگر باعث نتایج نامطلوب در این بازار گردیده است.به علت کاهش شدید معاملات ، ترسیم دقیق قیمت و ثبات نرخ گالوانیزه با ضخامت های مختلف ممکن نیست . به امید ثبات در بازار، در ماه های آینده.بازار فلز نقش مهمی در صنعت ایفا خواهد کرد ونیازمند تعامل همه ی بخش ها خواهد بود.

نوشتن دیدگاه