سبد خرید شما خالی می باشد.
راهنمای خرید ورق روغنی ، برای خریدی تخصصی تر

ما در آهن تاپ، در مطالب مختلف به شما انواع محصولات کارخانه های فولاد را معرفی کردیم تا آنها را به راحتی بشناسید. در این مطلب از آهن تاپ به شما یک راهنمای خرید ورق روغنی، برای خریدی تخصصی تر ارائه می کنیم؛ پس تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید. در این راهنمای خرید ورق روغنی، همه نکات مهمی را که شما باید هنگام خرید این محصول به آن دقت کنید، برای شما ذکر می کنیم.
ورق روغنی با توجه به دقت ابعادی بالا، ظاهر صاف و صیقلی تر نسبت به ورق سیاه و تحمل کششی مناسبی که دارد در صنایع مختلف به کار می رود. از این ورق ها از صنعت خودروسازی و لوازم خانگی گرفته تا ساخت مخازن و تانکرهای سوخت در صنعت پتروشیمی و گاز استفاده می شود. کاربرد ورق روغنی بسته به نحوه تولید و انواع آن تعیین می شود.
ورق های روغنی نوعی از مقاطع فولادی مسطح هستند که طی فرایند نورد سرد از ورق سیاه تولید می‌شوند. نحوه تولید ورق روغنی به این صورت است که ابتدا ورق سیاه تولید شده و این ورق پس از طی چند مرحله شستشو از غلتک های نوردی عبور کرده و ضخامتش کم و کمتر می شود تا به حد مطلوب برسد. در فروشگاه اینترنتی آهن تاپ می توانید آخرین قیمت ورق روغنی تبریز و سایر تولید کنندگان این محصول را مشاهده و مطابق نیاز خود اقدام به ثبت سفارش کنید. خرید ورق ۳ میل و ورق 1.5 میل در آهن تاپ امکان پذیر است. اگر قصد خرید ورق ۳ میل را دارید، آهن تاپ بهترین گزینه برای شما است.

 

عوامل موثر بر قیمت ورق روغنی

عوامل موثر بر قیمت ورق روغنی

ما در اين صفحه از سایت آهن تاپ قیمت ورق روغنی تبریز و دیگر کارخانه های موجود در بازار ايران را براي شما به اشتراك گذاشته ايم و اميدواريم تا با اين جداول بهترين قيمت و بيشترين تنوع محصول را در اخيار شما قرار داده باشيم. علاوه بر این ها شما می توانید از آخرین لیست موجودی و قیمت نهایی ورق روغنی تبریز، از طریق تماس تلفنی با کارشناسان فروش آهن تاپ آگاه شوید. ورق روغنی فابریک از با کیفیت ترین ورق های روغنی است.
قیمت ورق روغنی تبریز با توجه به نوع ورق و ضخامت ورق مورد نظر تعیین می شود، برای مثال قیمت ورق روغنی 0.7 با قیمت ورق های روغنی 1.25 متفاوت است و شما برای ورق های روغنی 1.25 باید هزینه بیشتری را پرداخت کنید. همچنین از معیار های دیگر تعیین قیمت ورق روغنی می توان به انواع ورق یعنی ورق های گرید کششی و فوق کششی نیز اشاره کرد.
در زمان خرید به تولید ورق شما باید توجه داشته باشید، قیمت ورق هایی که تولید داخلی هستند از ورق هایی که وارداتی هستند مانند ورق های روس، قزاق، کره و چین متفاوت است، زیرا ورق های وارداتی علاوه بر دریافت هزینه تولید، هزینه ارز را هم در نظر خواهند گرفت. برای مشاهده و اطلاع از مشخصات ورق روغنی در انواع مختلف با ما در آهن تاپ همراه باشید. ورق روغنی مبارکه را از آهن تاپ بخرید. اهن تاپ عرضه کننده ورق روغنی از بهترین تولید کنندگان است.

انواع ورق روغنی

انواع ورق روغنی

ورق های روغنی را نسبت به جنس و آلیاژی که برای ساخت آن ها مورد استفاده قرار می گیرد، در دسته های زیر می توان تقسیم کرد :
• ورق روغنی با نام st12 با ورق کششی
این نوع ورق در بسیاری از موارد مانند صنعت ساختمان سازی، پتروشیمی، گاز و خودروسازی کاربرد دارد.
• ورق نیمه کششی با نام ورق روغنی st13
این نوع ورق هم در ساخت لوازم‌خانگی و اداری و خودروسازی به کار می رود.
• ورق فوق کششی با نام ورق روغنی st14
ورق فوق کششی ST14 در ساخت فیلتر اتومبیل و ساخت بدنه اتومبیل ها استفاده می شود.
• ورق فوق فوق کششی با نام ورق روغنی 16 st
• ورق روغنی QSTE
خاصیت ضد سایش داشته و بیشتر در خودروسازی مورد استفاده قرار می گیرد.
• ورق روغنی EK2 و EK4
خاصیت لعاب پذیری داشته و در ساخت اجاق‌گاز به کار می روند.
نوع هر ورق روغنی بنابر استفاده ای که قرار است از آن شود فرق می کند، هر ورق قابلیت ها و ویژگی های خاص خود را دارد. معمولا ضخامت اصلی و استاندارد ورق های روغنی بین 3-3 بوده و همچنین عرض استاندارد این ورق ها را می توان بین 100 تا 125 میلی متر در سه سایز متفاوت ( 1.1830 میلیمتر، 2.2440 میلی متر، 3.3050 میلی متر ) معرفی کرد. شما عزیزان می توانید ورق روغنی 70 تولید شده توسط کارخانجات مختلف را از فروشگاه اینترنی آهن تاپ تهیه کنید. می دانید ورق روغنی چیست؟

نوشتن دیدگاه